"Nedělní lakování" - voňavá červená a metalická fialová

Ahojky všem :))

Jsem laková maniačka, to asi všichni víme, proto jen těžko odolávám krásným laků. Dříve jsem preferovala nude odstíny, bez shimmeru, žádné glitry, bez všelijakých efektů apod. Nyní to mám přesně naopak, miluju výrazné barvy a různé efektové laky, to je moje. Proto jsem si lakování těchto dvou láčků vyloženě užívala, protože jak uvidíte samy, je to radost pohledět :))

Metalický fialový za mi zalíbil na tolik, že jsem ho opravdu nerada odlakovávala a určitě ho brzy zase provětrám. A jak dopadl klasicky červený odstín se slibovanou jahodovou vůní? To se dočtete v článku :))




Začnu voňavým láčkem značky Garden of Colour s číslem 139, který má mít jahodovou vůni. Zatím jsem ještě neměla tu čest lakovat "voňavý" lak, proto jsem na výsledek byla moc zvědavá :)

K odstínu moc říkat nemusím, protože je to klasická červená, kterou bezvýhradně miluju :)
Musím pochválit konzistenci laku, protože to bylo přesně moje gusto. Nalakujete během chviličky a díky dobře zastřiženému štětečku krásně vykreslíte oblouček. Nehrozí tedy žádné přetahy a nemusí nikde nic opravovat. Lak kryl v první vrstvě, což já preferuji. Je to rychlé, a pokud spěcháte, tak jsou přesně takové laky nejlepší. Pro dokonalé krytí jsem ale nalakovala vrstvy dvě. Zaschlý byl během chviličky, takže další palec nahoru. Vůně se má projevit po zaschnutí, takže jsem netrpělivě čekala a každou chvilku k nehtům čuchala. Vypadalo to celkem divně a jsem ráda, že mě při tom nikdo neviděl :D
Ohledně slibované jahodové vůně jsem byla bohužel zklamaná. Spíš jsem si asi naivně myslela, že fakt bude vonět po jahodách, to se nestalo. Když jsem přičichla k nehtům, tak jsem "něco" cítila, ale vůně, kterou jsem čekala, to nebyla. Pak jsem dávala čichnout mamce a říkala, že také něco cítí, ale nemůže to popsat. Když jsem jí řekla, že to mají být jahody, tak znovu čichla a říkala, že cítí jahody z konzervy. Tak já vám nevím. Asi jsem čekala víc, než byla skutečnost. Pokud k nehtům čichnete, tak něco ucítíte, ale nic jiného se nestane. Já jsem asi naivně myslela, že mi pak bude vonět ruka :D

Stojí 79 Kč a obsahuje 15 ml, což je cena za hubičku. Takže i když lak nevoní tak, jak jsem si myslela, je to odstín, který nikdy neomrzí a za tu cenu je to podle mě super kup a lak vám vydrží dlouho :))

Na výběr ještě mají laky s meruňkovou a pomerančovou vůní, které mají nádherné odstíny, takže pokud vás lákají, určitě zkuste. Laky si můžete prohlédnout a koupit na eshopu NaniNails


A teď se podíváme na krásného fialového krasavce. Takový odstín ve své sbírce nemám a teď jsem za něj moc ráda, protože je úžasný. Je také od značky Garden of Colour, ale je z limitované kolekce, takže pokud se vám zalíbí, asi bych moc dlouho neváhala :) Odstín č. 85 Baroque ukrývá krásný metalický fialový odstín. Lakovala jsem dvě vrstvy, protože teprve ve druhé vynikla krása odstínu. Vlastnosti laku jsou jako u předchozího, lakovalo se mi tedy skvěle. A opět byl lak zaschlý během chvilky. Top coat metalickému odstínu dodal krásný lesk a nehty vypadaly naprosto božsky, no koukněte na fotky. Sice mi foťák tu úžasnou barvu moc nechtěl ukázat, opravdu je to nádherný odstín. Tomuto laku nemůžu vůbec nic vytknout.

Tento lak také stojí 79 Kč a obsahuje 15 ml, takže opět skvělá cena. Můžete se ně nej mrknout a koupit zde.


Oba laky mi bez problémů vydržely 5 dní, pak jsem na nich vytvořila vánoční motivy, které brzy na blogu uvidíte :))) 
Závěrem bych tedy řekla, že s fialovým jsem opravdu moc spokojená, ten předčil má očekávání. Naopak z voňavého jsem trošku zklamaná, ale možná jsem těch laků až moc načichaná a tu vůni necítím. I přesto je to ale krásný červený odstín, který nikdy neurazí. A za tu cenu? Paráda :))

Tímto moc děkuju eshopu NaniNails za poskytnutí produktů k recenzi.

JAK SE VÁM TYTO LÁČKY LÍBÍ?
MÁTE TAKY VOŇAVÝ LAK, VONÍ?





Fialový krasavec :))





Jupííí, vysvitlo sluníčko :)


18 komentářů:

  1. Já mám zase voňavý lak (taktéž jahodový) od Rimmelu. Po zaschnutí to tedy trošku fakt voní ale žádná hitparáda to není. Jinak ten červený je krásný, fialový také není špatný, ale ten červený to dneska vyhrál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, já na červenou nedám dopustit a vždy u mě zvítězí :))

      Vymazat
  2. Moc hezké barvy, ale ta červená u mě vede :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Červená je top. :) Řekla bych taková klasika

    OdpovědětVymazat
  4. jéé ten fiflajový je kráásnýý :) ale i červený :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta metalická fialová je naprosto božská barva :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je :)) a počkej až ji uvidíš s tím vánočním zdobením, to je pecka :))

      Vymazat
  6. Červená je super klasika, ovšem ten fialový..aaa nádhera!! ♥

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se líbí oba, i když nevoní, tak jak by sis představovala. Ten fialový mě ale zaujal více, je dokonalý, obzvlášť na tvých dokonalých nehtech:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)