"Nedělní lakování" - lakujeme s Makeup Revolution

Ahojky :)

Před nedávnem mi od kosmetiky Makeup Revolution dorazil nadupaný balíček, plný naprosto božských laků na nehty. Sice jich mám opravdu spoustu a nevím, který lakovat dřív, na tyto jsem se opravdu těšila a hned jsem se pustila do lakování.

Jak vidíte na fotce, dorazilo mi pár kousků z klasické kolekce, spousta naprosto úžasných glitrových a také pár kousků z řady I♥makeup. 

Aby v článku nebylo milion fotek a bylo to pro vás přehledné, rozhodla jsem se každou řadu zrecenzovat zvlášť. Budete se v tom lépe orientovat a nebude na vás zbytečně moc informací :) Dneska se podívame, jak dopadly laky z klasické řady.




Lahvička laků se mi líbí, ale logo je na lahvičce pouze nalepené a to nevypadá hezky. Časem tak hrozí, že se logo může odlepit. Na vlastnosti samotného laku to ale nemá vliv a vzhledem k nízké ceně to nemůžu mít za zlé.

Konzistence laku se liší kus od kusu, já jsem s většinou neměla problém, ale tmavě fialový a oba modré se lakovaly o něco hůř. Při dalším lakování mi pomohl thinner a hned to bylo znát. Lakování krémových laků je těžší, ale pokud je člověk trpělivý, tak to jde :)

Štěteček se také liší kus od kusu, ale kromě tmavě fialového odstínu neměl žádný lak štěteček vyloženě špatný. Nejsou sice precizně zastřižené tak jako u dražších značek, ale lakovat se s nimi dá. A pokud nezvládáte lakovat tak dobře, stačí pak jenom začistit a krásná manikúra je na světě.

K dokonalému krytí u každého stačily dvě vrstvy. Doba schnutí byla u každého laku jiná. Menší problém jsem měla s odstíny Love etc. a Be Lucky in Love. Ty jsem lakovala kolem 15hod., šla jsem spát v 23hod. a ráno jsem se probudila s otlačeným lakem (výsledek uvidíte v zítřejší BNA). Napravil to topcoat, takže jsem si s tím hlavu nelámala, ale naštvalo to. Ostatní laky se schnutím problém neměly.

S výdrží jsem také neměla sebemenší problém, ba naopak, držely parádně. Poslední dobou nechávám klidně celý týden stejný lak a Makeup Revolution obstály. Fialový odstín Gravity Pulls you thru mi teda na nehtech moc dlouho nevydržel, ale jak jsem psala v samostatné recenzi (ZDE), tak mi lak přišel nedovřený, takže mu nechci neprávem křivdit.

Laky stojí 49Kč a obsahují 10ml. Na výběr je asi 40 odstínů a koupíte je stránkách Makeup Revolution ZDE.

Celkově ale tyto laky hodnotím kladně. Samozřejmě nemůžete vědět, jaký bude štěteček, ale věřte, že i v drogerii najdete humpolácké štětečky, kvůli kterým bych vraždila. S laky MUR jsem ale neměla žádný zásadní problém, vždy jsem měla nalakováno během chviličky a nehty vydržely celý pracovní týden :) Mými favority jsou červené a růžové odstíny, jak jinak. A i když modrou na nehtech moc nemusím, nakonec jsem je nosila celkem ráda a rozhodně s nimi zkusím nějaký jarní nail-art. Kromě tmavě fialového odstínu, který se hodí spíše na podzim, můžete všemi odstíny oživit své jarní a letní outfity :)) 


Teď už ale k jednotlivým odstínům.


True Blue - středně modrá pastelová barva. Připomíná jasnou letní oblohu.





Cool Days - pastelová až blankytně modrá s nádechem mint, jemnější baby-blue.






Love etc - výrazná fuchsiová s podtónem do růžova.





Be Lucky in Love - červená s tmavě růžovým tónem. Ve skutečnosti je více do červena, na fotkách lak nějak zlobí :)




Adore - naprosto božký lila odstín, který se perfektně hodí na jaro :)




Gravity Pulls you thru - tmavý fialový odstín. Na podzim jako stvořený. Celá recenze a fotky ZDE.

  

Who got the look - růžová s nádechem do malinova, poměrně výrazná barva. Skvěle se hodí na jaro nebo léto. Celá recenze a fotky ZDE.




KTERÝ ODSTÍN JE VÁŠ FAVORIT? MÁTE NĚJAKÝ LAK OD MAKEUP REVOLUTION? JSTE SPOKOJENÉ? :)

Děkuji zastoupení Makeup Revolution za poskytnutí laků k recenzi.

13 komentářů:

  1. No teda krásné barvičky! Moje favoritky jsou poslední čtyři:)). Od MR jsem laky ještě nezkoušela, ale asi při nějaké budoucí objednávce pár přihodím:))

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pěkné odstíny. Nejvíce se mi líbí asi ten modrý. Ještě jsem od nich žádný lak nevyzkoušela, ale docela mě lákají.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechny odstiny vypadaji nadherne :-) Nejvice se mi libi ty dva fialove :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Laky vypadaji skvele, budu muset po nekterych odstinech mrknout.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny odstíny vypadají krásně ♥

    OdpovědětVymazat
  6. laky jsou překrásné, úžasné barvy! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera! Ty Tvoje nehty jsou tak dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty laky jsou úžasné, tvým nehtům sluší úúúplně všechny i ta mint, kterou já bych mít nemohla:))

    OdpovědětVymazat
  9. Mými favority jsou ten mintový, tmavě fialový a ten poslední růžový, och a ach. Sedím tu a stále se kochám :D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné barvičky a moc krásné nehty :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny se mi líbí, nejvíce asi ten fialový!:) Nezkusila jsem, ale časem určitě zkusím, když vidím, jaké jsou krásné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)