Recenze: Garnier Aqua Bomb hydratační antioxidační gelový krém 3v1

V dnešním článku najdete tip na hydratační krém, který je běžné dostupný, stojí pár korun a s pletí si skvěle rozumí.



Garnier Skin Naturals Aqua Bomb hydratační antioxidační gelový krém 3v1 denní (50 ml / cca 150 Kč)

Obsahuje kyselinu hyaluronovou a dva antioxidanty - indický angrešt a granátové jablko, které pomáhají neutralizovat škodlivé účinky každodenních agresivních vlivů. Jak už název napovídá, krém má být hydratační bombou a tím podle mě je. Mám smíšenou pleť a té hydratace nepotřebuji až tolik, ale s tímto krémem se moje pleť měla jako v bavlnce.

Krém má gelovou texturu, ale na pleti se dobře roztírá. Stačí pouze malé množství a v mém případě se mi osvědčilo, že méně je lepší než více. Nezanechává lepkavý ani mastný pocit a vstřebává se poměrně rychle. Během vstřebávání ale na pleti cítím jakýsi film, ale není to nic nepříjemného. Pleť je pak jemná, ale neudělá ji samotově hebkou. Neucpává póry a je to skvělý pomocník i jako podkladový krém pod makeup, protože ráno dokáže dobře nastartovat a opravdu je znát, že hydratuje po celý den na výbornou. Já ho používám i jako noční krém(v nabídce je i přímo noční) a nemůžu si ho vynachválit. Krém voní sladce, ale příjemně a na pleti jsem vůni nějak nevnímala.

Krém používám skoro měsíc, nezaznamenala jsem žádné nepříjemnosti. Pleť nebyla napnutá, ani podrážděná, naopak zářivější, jemnější a svěžejší. Opravdu jsem měla pocit, že pleť hydratuje do hloubky a sama jsem byla překvapená, jak si mě tento krém získal. Pro silně dehydratovanou pleť, která potřebuje intenzivní péči to bude skvělá volba.


▶▶▶ JAK VÁS TENTO KRÉM ZAUJAL? NEZKOUŠELY JSTE HO? ◀◀◀









24 komentářů:

  1. Teda, tak ten nevypada vubec zle :) Ted mam ale kremy v zasobe, tak mozna casem.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi povídej :) alespoň už poctivě mažu, abych spotřebovávala :)

      Vymazat
  2. To zní skvěle i když já už drogérkovou péči moc nepoužívám. Ale třeba jednou vyzkouším.

    Radu - Jarní soutěž o balíček přírodní kosmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna krémy Garnier mě nikdy moc neoslovily, ale tento opravdu překvapit :)

      Vymazat
  3. No tak to nevypadá vůbec špatně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem ho nezkoušela, ale měla jsem strašné nutkání si ho koupit. Tak teď už asi neodolám:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já popravdě gelové konzistence u krémů nemám ráda, mám ráda hodně hutné a tuhé mazání na pleť :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. No to koukám! Krém vypadá hodně dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Jejich krémy mám moc ráda, takže tento vypadá opravdu moc dobře. Asi neodolám a vyzkouším ho také.

    OdpovědětVymazat
  8. Krém vypadá pěkně, možná časem vyzkouším ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krem jsem jsem si zakoupila a nemůžu si vynachválit !
    Až jsem překvapena, že stojí tak málo

    OdpovědětVymazat
  10. Ráda bych ho vyzkoušela, ale jsem 60+ a velmi cilivá pleť. Mám obavy, že se gelové kremy při rozšíření žmolkují?? Tak nevím jestli je pro mně vhodný, sice levnějších, ale i to jsou peníze. Děkuji za info. I.D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tento je podle mě spíše vhodnější pro mladší pleť, spíše se mrkni pro péči určené přímo vhodné na tvou pleť, třeba od L'Oréal - https://www.eva.cz/zbozi/DRO16795/loreal-age-re-perfect-den-50ml/

      Vymazat
  11. Super recenzia! Moc pomohla! Včera som ho videla v drogérke a hneď som hľadala recenzie pretože tento typ masky mi moc vyhovuje a keď som zistila že majú aj krém hneď som hľadala čo a ako. Ako čítam vidím že si spokojná. Určite si ho pôjdem aj ja kúpiť. Dúfam, budem tiež spokojná
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  12. Super recenze, já sice extra vysušenou pleť nemám, ale mamce ho doporučím :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá zajímavě :-) i když já teda musím jen osvědčené... Moc se mi líbí i tvůj blog, tak beru odběr :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já zkusila masku a teď mám krém. Musím říct že poprvé to dost stipalo, ale já mám teď v zimě asi hodně vysušenou pleť.Tedkom ale v pohodě a musím říct že pleť je sametové hebká. Uvidíme po delším užívání

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)