💅 "Nedělní lakování" - květinkové zdobení💅

V poslední době jsem si hodně oblíbila lak od Mavaly v odstínu Vitality. Fialkové s nádechem šedé jsem se nemohla nabažit, tak jsem vytvořila jednoduché květinkové zdobení :)




Opět jsem použila vodolepky, tentokrát s něžnými květinkami. K odstínu mi pasovaly naprosto skvěle a manikúra se mi moc líbila. Je to opět rychlý tip pro vás, jak jednoduše ozdobit nehty a přivítat s nimi jaro :)


▶▶▶ JAK SE VÁM TOTO KVĚTINOVÉ ZDOBENÍ LÍBÍ? ◀◀◀





7 komentářů:

  1. Nehty se mi líbí, povedly se ti.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný, decentní :) Se mi i líbí, že nedáváš nálepkyna všechny nehty, takhle na těch dvou mi to přijde zajímavější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) někdy se mi nálepky líbí na všech nehtech, ale tentokrát jsem nechala jenom dvě :))

      Vymazat
  3. Super, moc se mi libí Váše nehty, jsou vždy něčím zajímavé a zároveň velmi vkusné. =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)