"Nedělní lakování" - královský odstín od SpaRitual

Ahojky všem :))

Laky SpaRitual asi už z mého blogu znáte, protože se jich tu už pár objevilo a další budou následovat. Pracuje se mi s nimi perfektně, proto jsou mé oblíbené, ale výběr odstínu mi vždycky dělá hrozný problém. Není totiž nic horšího, než když stojíte nad stojanem, kde je tolik naprosto dokonalých odstínů a vy vybíráte a vybíráte. Nejraději bych je měla všechny, to ale samozřejmě nejde :)

V dnešním článku vám ukážu jeden božský fialový odstín, který vás (snad) okouzlí a zaujme :)


Odstín Royal v lahvičce ukrývá překrásnou galaxy fialovou, která obsahuje mini stříbrné třpytečky. Lak mi na nehtech připadal jako vesmír, posetý milionem hvězd. Opravdovou krásu, ale předvedl na přímém sluníčku, protože se třpytečky krásně odrážely a to byla teprve jízda.

Lakovala jsem ve dvou vrstvách, které byly zaschné poměrně rychle. Po zaschnutí jsem chvilku měla infarktové stavy, protože jsem myslela, že se mi udělaly miliony bublinek. Nakonec se ukázalo, že to nejsou bublinky, ale miniaturní třpytečky, které jakoby vystupují na povrch. Na některých fotkách je to vidět.

S lakováním jsem také neměla problém, protože laky SpaRitual mají štěteček přímo pro mé nehty. Delší, užší a rovně střižený. Nehty nalakujete rychle a precizně. 

Výdrž mi také nedělala vrásky, protože mi tento odstín dělal společníka přes týden. Po několika dnech jsem lak ještě dozdobila jednoduchým razítkovým zdobením :)
Trošku jsem se bála odlakovávání, právě kvůli těm třpytečkám, ale ani s tím jsem neměla problém.

Za mě tedy naprosto perfektní lak, který má skvělé vlastnosti a odstín je přesně podle mého gusta. Musím jenom doporučit, a pokud si chcete udělat radost a po lacích SpaRitual pokukujete, tak tento odstín určitě nepřehlédněte. Jediné, co by mohlo být vnímáno jako negativum je cena, lak ve velikosti 15 ml stojí 309 Kč, můžete koupit zde. SpaRitual má ale často nějaké akce, takže lak seženete levněji. Já osobně nemám problém dát za kvalitní lak vyšší částku a věřte, že si pak daný lak daleko více ceníte a máte větší radost :)


JAK SE VÁM ROYAL LÍBÍ? :) JE TO VÁŠ FAVORIT? 
A nezapomeňte se mrknout na fotky a razítkové zdobení :)




Fotky na přímém sluníčku :)




Na denním světle :)




Rychlé zdobení s razítky :)


Děkuju zastoupení SpaRitual za poskytnutí laku k recenzi.

14 komentářů:

  1. S razítkovým zdobením se mi to líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalý, moje barva na nehty je fialová :)

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi pěkný odstín :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Je krasny! Ja mam sice radsi svetlejsi odstiny fialove, ale je paradni! S razitkem to je uplne jina liga, supr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :)) poslední dobou razítkuju nějak často, je to rychlé a efektivní :))

      Vymazat

Děkuji za komentář :)