Červen ve fotkách

Ahojky :)

Ten čas tak hrozně rychle letí, že bych málem zapomněla na shrnutí uplynulého měsíce :) Naštěstí jsem článek měla z části připravený, takže se na červen ve fotkách můžete podívat :))



Ani v červnu nechyběl další díl naší BNA výzvy, tentokrát na téma zvířecí vzory :) Samozřejmě jsem měla hlavu plnou leopardů apod., ale to je hodně známe, tak jsem se pokusila o Nema :)) 


A docela jsem se do té oranžové zakoukala :) Že nevypada vůbec špatně? :)


Začátek měsíce nebyl vůbec pěkný a chvilkama jsem myslela, že podzim :(



Sovičky pořád frčí, tak jsem si dvě koupila jako dekoraci na stůl ke kosmetice :))



Podařilo se mi nepropásnout další Missha box :) Na podrobnější obsah krabičky se můžete podívat v tomto článku.
 


Krteček mi vždycky zvedne náladu :))



Pečlivě jsem pro vás zkoušela výdrž Rocklacu. Článek už si také můžete přečíst



Jupííí :) Vyplatilo se mi počkat a ušetřila jsem :) Konečně jsem si koupila nový smoothie maker. Tento je z Lidlu a zatím slouží naprosto skvěle :) 



Jurský park je můj oblíbený film a první díl si pamatuji celý nazpaměť. Byla jsem tedy zvědavá na nový díl a vyrazili jsme do kina. Film byl skvělý a docela mě mrzí, že jsme nešli do 4D.


Po dlooouhé době jsem zhřešila u mekáče :)) 


Na energy drinky moc nejsem, ale tento melounový fakt nebyl špatný :))




Samozřejmě nesmí chybět ani lakování. Kombinace laku Mavala a efektového od kosmetiky MOJE se docela povedla, co říkáte? :)


Něco málo z přírody ... :)



Mňam mňam :)) 


Ano.... jsem bláázen :D


Když jsem v práci, tak ježek s krtkem dělají kravinky :D


Domací je nejlepší :))



Zase mimoni :D



Jupíí jej :D Tak jsem se poprvé dočkala katalogu :D


Sice jsme v kině byli mezi milionem dětí, ale to navadí :D



Na vyzkoušení mi dorazily skvělé láčky do Mavaly, článek už jsem psala, tak se mrkněte :)



Vyrazila jsem na lov makeupu od Urban Decay. Už jsem se 3x ptala v Palladiu, 2x na Andělu a pak jsem zkoušela i Chodov. Grrrrrrr! Nikde neměli můj odstín :(

Ale neodcházela jsem s prázdnou :)



S nakonec tu mám ještě pár fotek z eventu Maybelline, který byl skvělý a o kterém jste si už také mohli přečíst
 


A to je z měsíce června vše :)) Snad se vám fotky líbily a budu ráda, když mi napíšete, jaký byl váš červen :) Už jste byly na dovče nebo se teprve chystáte? :))

21 komentářů:

  1. Tak ty velky tictac zavidim, ja je nesehnala :-/ Na Mimonich jsem byla take, ale ve velkym mnozstvi tam byli pubertaci, deti minimum :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, krásné fotky, nejvíce mě pobavil ježeček s krtečkem :-D, jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má takové úchylky. Jinak docela mě mrzí, že jsem propásla v Lidlu ten parádní smoothie maker, viděla jsem ho už u kamarádky a málem jsem se tloukla do hlavy, že mi taková koupě unikla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuuu :) to já jsem ráda, že nejsem jediná :D si někdy říkám, jestli to nepřeháním, ale alespoň je sranda :)))

      Vymazat
  3. Ahoj,skvely clanek,mam strasne rada Tvuj blog.Jsem mamina 2 deti s tricitkou na krku a mimone taky miluju stejne jako moje decka,takze urcite nejsi blazen:-D U nas doma je to samy mimon (na obleceni,figurky,plysaci) jen porad nemuze sehnat ty Tic Tac mimone:-( Mohla bys mi dat prosim tip,kde je sehnat? Moc diky za odpoved. At se Ti dari tady na blogu i v os. zivote! Tvoje clanky mi vzdy zvednou naladu. Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, jsem ráda, že blog udělá alespoň pár lidem radost :)) hned mám větší elán do psaní dalších článků :)) ty malé jsem náhodou sehnala v Globusu v Čakovicích (Praha) a ty velké mi sehnala kamarádka v Brně :(

      Vymazat
  4. Tak to je parádně akční červen, super fotky:) Ty tvoje nehty, krása.. Mimoni mi teda jako tictac vůbec nechutnají, škoda. Tyjo já oranžovou také nemusím, ale tahle vypadá fakt dobře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když jsem ten oranžový viděla v lahvičce, tak jsem si zaťukala na čelo s tím, že ten teda fakt nosit nebudu :D ale na nehtech vypadal fakt skvěle :))

      Vymazat
  5. To je nádherný článek, moc mě bavil. A máš naprosto skvělé fotky. Nejlepší je ale krteček s ježkem :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuuu moc :)) krteček a ježek tě pozdravujíí :))
      a mimochodem - vyhrála jsi v soutěži, tak šup šup čekám adresu :))

      Vymazat
  6. Tak to je skvělé shrnutí. Myslím, že na tvých nehtech by vypadal každý lak nádherně. :-) Mimoni jsou super. To kino si dokážu představit. Já taky šla s přítelem na pohádku a všude samé děti. :-D Moc pěkné fotky
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :))
      to by ses divila, také už jsem narazila na lak, který na ostatních vypadal skvěle a mně vůbec neslušel :(

      Vymazat
  7. Ali super fotky :) jé, kde jsi koupila ty mimoně tic tac ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuu :) ty malé v Globusu v Čakovicích (Praha) a ty velké mi sehnala kamarádka v Brně :))

      Vymazat
  8. Super fotky :-) A já ty banánový Tic Tacy pořád nemůžu nikde sehnat :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Sovičky jsou super a hodně mě zaujaly laky od Mavaly :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)