Červnové nákupy a novinky

Ahojky :)) 

Červen utekl jako voda a ani tentokrát vás neminou nákupy a novinky. Jak se dozvíte na konci článku, měla jsem jeden nečekaný výdaj, takže jsem se v kosmetice a nákupech všeobecně hodně krotila :) A víte co? Vůbec mi to nevadí, protože té kosmetiky už je tolik, že to není kam dávat :)) Na druhou stranu, občas se najde něco, čím si chci udělat radost a radosti se dělat musí :)

Takže červnové nákupy mohou začít :)) 





Začátkem měsíce mi dorazil nový katalog NIVEA a k tomu nějaké vzorečky na vyzkoušení :)



V blogsale jsem si koupila nějaké drobnosti :) A hurááá - konečně vyzkouším slavnou benefití řasenku :))



Sice to není kosmetika, ale mám z toho obrovskou radost :)) Už hrozně moc dlouho jsem chtěla nový smoothie maker, ale nechtělo se mi za něj moc utrácet. Nakonec jsem sehnala tento v Lidlu asi za 400 Kč a slouží naprosto skvěle :)) 



Na vyzkoušení dorazily nové šampony Head & Shoulders :)) Do testování se zapojila celá rodina :))




Když jsem byla v lékárně pro Panthenol, ukořistila jsem micelárku od Biodermy. Tak taky konečně vyzkouším :)) 



V práci jsem na vyzkoušení dostala mono stín od značky Regina :)



Na eventu Maybelline jsme při odchodu dostaly dárečky :)) 


A ani laky nesmí chybět :) Tyto jsem dostala od zastoupení značky Mavala :) Recenzi najdete - ZDE. 



Ehm ... jsem asi neponaučitelná :)  Jako bych měla sprcháčů a laků málo :)



V Sephoře měli nějaké výprodeje a tak jsem si řekla, že rovnou využiju i slevičky z katalogu :)) Tak jsem si trošku zashoppingovala na Chodově :) 


 Následuje obsah taštičky :))







Největší radost mám z tohoto stínu :) I když mám stínů tunu, tento mě opravdu zaujal a až uvidíte tu pigmentaci, ach :)) 



V práci jsem dostala barvu a micelárku na vyzkoušení :)



Když jsme byly s Lenkou na eventu s Maybelline, dostala jsem nějaké dárečky :)) Děkujuu :))



Od Ryoru jsem zatím vyzkoušela jenom odličovač, který budu hodně chválit a proto jsem se rozhodla, že vyzkouším i pleťovou vodu :)


A nakonec tu máme Mimoně :)) Ano, jsem blázen, ale snad už mě ta mánie trošku opouští :)) Kupovala jsem na https://www.eva.cz




Tento měsíc té kosmetiky a hlavně laků na nehty není tolik :) Hlavním důvodem je to, že jsem se rozloučila s mým starým noťáskem a musela jsem koupit nový :))

Vůbec jsem to neměla v plánu a původně jsem šetřila na foťák, ale počítač měl přednost :)) Takže už se konečně můžu pustit do psaní článků a věřte, že jich mám připravených opravdu spoustu :))




A TO JE Z ČERVNOVÝCH NÁKUPŮ A NOVINEK VŠE :)) 
SNAD VÁS NĚCO ZAUJALO A TŘEBA SE NECHÁTE INSPIROVAT :))

ČÍM JSTE SI UDĚLALY RADOST VY? :)

28 komentářů:

  1. Smoothie maker mam taky a mam z nej hroznou radost :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Maker na Smoothie bych si ráda i já pořídila. :))))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj super nákupy já si řekla že taky nebudu moc nakupovat a nakonec když to vidím některý akce a slevy tak jsem neodolala . Koupila jsem si lak od Gabriella Salvete -matný efekt caffelatte 02 ♥ a pak ještě ze stars laků 16 brown sugar 16 .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naštěstí Gabče a jejím laků jsem odolala ... ale ráda bych :)))

      Vymazat
  4. Tak nejvíc se mi líbí Tvůj nákup ze Sephory, především ta pěna vypadá božsky a ty stíny od UD.
    Smoothie maker mi v Lidlu utekl, ale mám ho v plánu pořídit.
    V červnu jsem si udělala taky samozřejmě plno radostí, kdyžtak kukni na můj nový článek ;)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty mimoni jsou úplně boží ^^ A jinak super novinky máš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc mně zaujaly nákupy ze Sephory:-) Já jsem v červnu stejně jako ty měsíce před tím nakupovala fakt hodně, takže už chci být hodná holka a až do odvolání nakupovat málo, ideálně vůbec..ale je to takový..nejistý, znám se a vím, že nákupní stopka je v mém případě věc docela nereálná:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se zatím v červenci celkem držím, ale ještě není konec měsíce :DD

      Vymazat
  7. Řasenka od Maybelline je super, sice je trochu mokřejší, ale řasy hezky natočí. S micelárkou od Biodermy věřím, že budeš maximálně spokojená. :-) A smoothie maker vypadá skvěle, taky bych si chtěla nějaký koupit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. biodermu jsem zatím ještě nezkoušela, potřebuju dodělat tři otevřené odličovací vody :)) ale za to řasenka ja naprosto skvělá :))

      Vymazat
  8. Super novinky, zaujal mě ten šampon PantheHair na mastné vlasy, jsem zvědavá na recenzi :-) Taky jsem si nedávno pořizovala nový notebook :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. recenze na něj už byla :)) asi před rokem a velmi pozitivní :))

      Vymazat
  9. Samé skvělé věci. Mimoni jsou nedostižní. Líbí se mi laky Mavala, zajímalo by mě, jak se ti líbí. Odličovací tamponky Sephora mám moc ráda a oční stíny UD bych brala hned :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujii :)) Mavala laky jsou boží, alespoň ten červený a fialový odstín, už jsem o nich psala, asi 2 týdny zpátky :))

      Vymazat
  10. Hned jsem se dívala na stránku, kde jsi kupovala kosmetiku s mimoněma a dost přemýšlím, že objednám taky :D Samé skvělé náákupy

    OdpovědětVymazat
  11. No nee,já si tu vodu o ryoru koupila před 14 dni a je skvělá amusím říct,že jsem v šoku z toho,že při otírání micelárkou,tak mám tamponek už čistý a jakmile ješte vezmu tu čistící vodu,tak mám na něm pořád plno make upu :-o No šok,co ti budu povídat,nehorýzný prachy to stojí ,slibujou hory doly a pak tohle? Jsem se rozhodla v tomto podporovat české značky a budu ted do ní investovat víc peněz,tře mi byla doporučena kosmetika Revital a to kamarádky,která se věnuje problematice pleti a její péči už 20 let. http://www.revital-cosmetic.cz/
    Pořád se s ní hádám,že mám rozšířené pory a ona,že je nemám,tak vím,že je mám,ale myslím si,že ona mi lichotí a šetří moje ego :D Ale docela jsem si všimla,že je to tím,že mám plet dehydrovanou,tak ještě mažu krémem ze sephory a HD elixirem od MUFE :)
    externí nabiječku zavidim,ted jsem si koupila jednu a skoro vůbec nenabíjí a nic nevydrží :( A ten stin UD,na ten se těším,až bude článek se swatchi :) pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fákt? tak to se na ní moc těším ...ale mám tu ještě na dopotřebování 3 odličovací vody a pak tonikum Sebamed a Kiehls, tak si Ryor nechám až na konec :)) ale naláákala jsi mě :))

      Vymazat
    2. Zkus a uvidíš,stojí kolem 70-100kč,pokud je akce,tak dej potom vědět ,pa

      Vymazat
  12. Úžasné nákupy, hlavně ten ze Sephory👍

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké novinky, mimoňové jsou super :))) Jediný, co se mi nelíbí, je stín regina :)))
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)