Oriflame: set na obočí, posilující lak a bronzující perly

Ahoj všichni :)

Dnešní článek bude recenze produktů, které jsem dostala na vyzkoušení od Oriflame. Naposledy jsem od Oriflame zkoušela laky, se kterými jsem byla moc spokojená a dodneška po nich ráda sahám. Které produkty dostanu, jsem dopředu nevěděla, takže to bylo malé překvapení. A kdo by neměl rád překvapení, že? Jak mi zaslané produkty vyhovovaly, se dozvíte v článku :))



Paletka na úpravu obočí THE ONE (3 g / cena kolem 170 Kč)
Přiznávám, že úpravě obočí nevěnuji tolik pozornosti, jak bych asi měla. Naštěstí mám ale své obočí poměrně husté a tmavé, takže na druhou stranu nějakou větší péči a každodenní dokreslování nemusím řešit. Pokud mám ale chvilku navíc, s obočím si trošku pohraju. Paletky jsou pro mě asi ten nejjednodušším způsob úpravy. Tato paletka je maličká, takže je skladná a vhodná i na cestování. V balení jsou i dva malé štětečky, které mi na úpravu bohatě obočí vystačí. Pokud ale máte obočí úzké a potřebujete být hodně precizní, asi k sadě budete potřebovat své osvědčené štětečky. Trošku postrádám malou pinzetku, která by byla vhodná právě na cesty. Sada obsahuje dva kombinovatelné odstíny a fixační vosk. Stíny se dobře nanáší, nepráší a vydrží celý den. Kombinuji oba odstíny a tím vytvořím perfektní odstín, který vypadá přirozeně. Co mi ale bohužel vůbec nevyhovuje, je vosk. Ten mi přijde hodně tuhý a špatně se nanáší. Ten bych klidně v paletce nemusela mít. Celkově mi ale set nepřijde vůbec špatný a používám ho ráda.







Posilující lak na nehty THE ONE (8 ml / cca 99 Kč)
Dle popisu zvyšuje tvrdost nehtů, okamžitě chrání před třepením a lámáním nehtů. Při pravidelném používání má nehty postupně posilovat. Mé nehty jsou tvrdé, proto nemohu používat péče, které nehty takto posilují, protože by nepružily tak jak mají a lámaly se. Pro tento lak jsem ale našla skvělé využití. Občas se mi totiž na nafocení sejde opravdu dost laků a i při focení nenechávám nehty trpět a používám base coat. Na toto se osvědčil skvěle, protože nepropíjel barvu a nehty nebyly častým lakováním zničené. Také jsem ho používala jako top coat a to obstál na jedničku. Nerozmazával zdobení, nedělal bublinky a dodal krásný lesk. Pro nenáročné je to fajn volba.





Bronzující perly Giordani Gold odstín Natural Radiance (25 g / cca 479 Kč)
Těch jsem se nejprve trošku lekla, protože perlám jsem doposud nepřišla na chuť. Kdysi jsem nějaké měla, ale moc mě nezaujaly, takže jsem z toho byla trošku rozpačitá, ale nakonec to dopadlo dobře. Perličky jsou v přirozených tónech, takže i na mé světlé pleti vytvoří hodně přirozený efekt. Pleť na celý den krásně rozzáří, dodají šťávu a zdravý vzhled. Na štětec jsem vždy nabrala množství akorát, takže na pigmentaci si stěžovat vůbec nemůžu. Při aplikaci neprášily a nanášely se bez problému. Jediné, co musím vytknout je, že perličky v krabičce práší a to opravdu dost. Víčko totiž nepřilne těsně a perličky se sypou. Na cestování ani omylem. Mám je na stole a dá se říct, že na méně frekventovaném místě, protože je nepoužívám každý den, ale stejně je okolo nich nepořádek. To je jediné, co jim mohu vytknout, protože funkci plní skvěle. Nakonec jsem si k nim našla cestu a v létě jsem ho nich sahala každý den. Ale vzhledem k ceně a k té prašnosti si myslím, že lepší vsadit na nějaké kompaktní bronzer, který vám na stole nebo v kosmetické taštice nepořádek neudělá.







MÁTE ZKUŠENOSTI S NĚKTERÝM PRODUKTEM? JAK VYHOVOVAL VÁM? CO VÁS ZAUJALO? 

Děkuji zastoupení Oriflame za poskytnutí produktů k recenzi.

10 komentářů:

  1. Tedy ty stíny by mě pigmentací ani designem asi moc nenadchnuly, ale lak i bronzer rozhodně ano! :)
    http://thankgodiamwoman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Perlicky se mi libi, posledne jsem je mela snad jeste v puberte. Jinak produkty na oboci jdou mimo me, tez mam primerene huste a tmave a jsem s nim spokojena.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem je právě taky dřív měla asi před deseti lety :D teď jsem jim ale přišla na chuť :))

      Vymazat
  3. Nic z toho nemam zkusenosti, ale laky pruhledne jsem si hodne kupovala. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Konkrétně s těmito produkty zkušenost nemám, ale z ORiflamu objednávám často :). Nejvíce mě zaujaly ty perly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jaké výrobky ti vyhovují? ať se mám z čeho inspirovat :))

      Vymazat
  5. Počula som, aj som čítala, že tá paletka na obočie je fakt super ale sama s ňou skúsenosť nemám a poznám veľa Ľudí, ktorí použivajú tie guličky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Giordani gold používám hodně často. Je skvělý. A co obočí? Tady jsem našla nějaké informace o vláskování. Asi je to pro ty, co skoro nemají žádné obočí, ne?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)