Soutěž o dva balíčky plné Blistexu

Zdravím všechny čtenáře :)

Na blozích se to teď hemží samou soutěží a nebojte, i já na vás myslím. Ještě mám pro vás připravené dvě takové menší soutěže a dneska přišel čas na tu první. Ve spolupráci s eshopem Kup Kosmetiku jsme si pro vás připravili vánoční soutěž o balzámy Blistex. Blistex jsem už také zkoušela (recenze ZDE), a pokud marně sháníte slavný Carmex, Blistex je vhodná alternativa :)) Tak jdeme rovnou soutěžit :)

zdroj obrázku





Máme pro vás připravené rovnou dva balíčky a oba obsahují tyto produkty:
- Blistex Medplus
- Blistex Lip Classic
- a Blistex Lip Balzám


Podmínky soutěže jsou jednoduché:
1) sledovat můj blog přes GFC
2) na Facebooku dát like stránce KupKosmetiku - ZDE
3) do komentáře napsat váš email, na který vás budu v případě výhry kontaktovat a také připsat, zda už jste Blistex zkoušeli, popřípadě, který je vás oblíbený a osvědčený balzám
4) držet si palce a usmát se :)


Soutěž trvá od úterý 15. 12. do pátku 25. 12 do 20:00hod. Zde pak vyhlásím obě výherkyně, které vylosuji pomocí randomu. Balíčky vám až po novém roce zašle přímo zastoupení eshopu KupKosmetiku, proto balíčky nemám vyfocené. A tímto moc děkuji eshopu Kup Kosmetiku za možnost uspořádat tuto soutěž.

Držím všem palce a mějte fajn den :))


24 komentářů:

  1. usmivam se od ucha k uchu i v praci :) jinak likuju na fb sleduji jako elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz
    jinak nezkousela jsem a muj top je eos

    OdpovědětVymazat
  2. Gfc ervulenka
    Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Nezkousela a nejradeji mam Help Lips

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, na FB Dáša Horáková, a dokonce jsem se opravdu usmála! :-D
    jinak můj oblíbčený osvědčený balzám je samozřejmě Carmex, Blistex jsem ještě nezkoušela, ale chtěla bych, ať je můžu řádně porovnat :-) a v poslední době mám čím dál víc kromě Labell ráda zbarvený Baby lips - ten fialový z electro řady :-)

    OdpovědětVymazat
  4. GFC, FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Tuhle značku jsem ještě nezkoušela, teď používám balzámy Moje.
    A jinak se usmívám až až, poslední pracovní dny a 14 dní vánočního volna se blíží :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já právě mám na puse ten bílý v tubičce, teď v zimě nepoužívám nic jiného, vždy expresně pomůže:) Ale kdysi jsem používala i jeden zabarvený, trochu barvil rzy do červenohněda a byl také dobrý.
    Sleduji zde i na fb jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Podmínky splněny :) Blistex naprosto miluju a je to to jediné, co mi pomáhá na popraskané rty. Carmex jsem zkoušela taky, ale popravdě už si ho znovu nekoupím. Není špatný, ale na Blistex prostě nemá :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vše splněno.
    Blistex jsem nedávno spotřebovala, takže další by se hodil.:-)
    Jinak balzámy na rty hodně střídám. Většinou jich mám načnutých najednou několik kousků.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělá soutěž, teď na zimu se balzámy obzvlášť hodí! :) Sleduji tě jako Katherine Sýkorová a FB stránku jako Kateřina Sýkorová.
    Mám balzámů opravdu hodně, ale žádný nijak zvlášť nevyniká. Tyto jsem ještě nezkoušela :)
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC i FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz
    Používám různé balzámy ale vyloženě jeden nej nemám :)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Michaela Barthová
    Mail:siraelxy@gmail.com
    Blistex miluji a na Mikuláše jsem ho dala do balíčku synovi, dceři, synovci i neteři :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    Blistex i Carmex jsem začala používat, když jsem bydlela v Anglii a bohužel se na nich stala závislá. :D Ale vážně, neznám lepší a účinnější balzámy, než tyhle dva!
    soukupova.ria@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,
    Blistex i Carmex jsem začala používat, když jsem bydlela v Anglii a bohužel se na nich stala závislá. :D Ale vážně, neznám lepší a účinnější balzámy, než tyhle dva!
    soukupova.ria@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Blistex jsem ještě nezkoušela, ale mám ráda Labello - melounové, hydratuje, jemně zbarví rty a krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj,
    sleduji jako KačaVal :) kaca.val.1996@seznam.cz
    Super Giveaway <3 Bohužel jsem tento balzám ještě nikdy nevyzkoušela a hodně jsem o něm slyšela :) Mám rty hodně popraskané, tak by se mi tato cena fakt hodila :) Bohužel nemám žádný balzám, který bych mohla doporučit :/

    OdpovědětVymazat
  15. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com
    FB : Miskasiska Ppopc
    Blistex som ešte neskúšala, ale veľa som o ňom na blogoch čítala, tak by som ho rada vyskúšala

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    značku Blistex poznám len z recenzií a len kladných... :) rada by som si sama na ňu utvorila názor... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Většinou mám z Avonu. :)

    OdpovědětVymazat
  18. gfc:vendula holcová
    fb:venda holcová
    holcova.vendula@seznam.cz
    blistex jsem nezkoušela, ted jsem si koupila carmex, ale žádná sláva.. mě vyhovuje eos a máslíčko od nivei :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Lákavé věcičky! :) Blistex jsem zatím nezkoušela, oblíbenou stálicí jsou u mě všechny možné druhy Labello a Baby Lips. Moc příjemná je i Meruňka z Manufaktury a přírodní balzámky BioAroma.
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné a pohodové Vánoce. :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC a FB: Marcela Čonková
    email: onkov.marcela@gmail.com
    Zatiaľ som neskúšala nič, ale čítala som o tejto značke zatiaľ len samé pozitívne recenzie :) Aktuálne je môj top balzam -od My face (billa) Rose. Ešte stále som z neho neskutočne šokovaná a to v dobrom, pretože hydratácia je skvelá.

    OdpovědětVymazat
  21. gfc Kristýnka, fb Kristýna Mencová, mencovakristyna@email.cz, zatím jsem nezkoušela, ale chtěla bych... a jinak nějak nemám výhrady k nějaké určité značce,,,

    OdpovědětVymazat
  22. Žádný nemam, ale určitě bych ráda vyzkoušela :) (kacatko.s@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  23. blistex miluje moja babka :Da skusala som a bola som spokojna , ale zamna je super carmex
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Děkuji moc všem za komentáře a účast v soutěži, kterou tímto ukončuji :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)