BNA challenge #18 - krajkové nehty

Ahojky :)

A máme tu letošní první díl z naší lakovací výzvy. Pokud jste tu nováčky, tak jenom ve stručnosti - každý měsíc na předem zvolené téma lakujeme nehty a první pondělí v měsíci zveřejníme článek. Tato výzva funguje už přes rok a baví mě víc a víc. Je skvělé vidět, jak si se stejným tématem každý poradí jinak a máme jiné nápady, zpracování apod. Dnešním tématem byly "lace nails" neboli krajkové nehty. Nejprve jsem si říkala, že to bude snadné, ale když došlo na věc, byl to docela oříšek :) A jak výsledná manikúra dopadla, se dozvíte v článku :)




Protože ještě neovládám techniky zdobení natolik, abych si troufla krajku na nehty nakreslit, raději jsem si pomohla razítkováním. Pro mě je to totiž nejrychlejší a nejlehčí způsob, jak si nehty ozdobit. Destiček s motivem krajky existuje opravdu spousta, takže to chce jenom hledat. Já jsem tu svou objednávala na Aliexpressu. Pokud si ještě v razítkování nejste tak jisté a přesto se vám krajkové nehty líbí, existují i samolepky a vodolepky s krajkovým vzorem a věřte, že jednodušší už to nebude :)

Základ mé krajkové manikúry tvoří lak od Astoru Quick & Shine v odstínu 104 Kiss & Cuddle. To je jemná, něžná bílo-běžová, se stříbrnými třpytkami. Pro toto zdobení se odstín hodil perfektně. I když lak slibuje rychlé zaschnutí, bohužel to byla katastrofa a to doslova. Na razítkování je potřeba mít lak dobře zaschlý, aby se při obtiskávání vzoru neponičil. I když jsem lakovala dvě opravdu slaboučké vrstvy, lak nebyl ani po třech hodinách dostatečně zaschlý, abych mohla razítkovat. Jindy bych mu to díky tak nádhernému odstínu odpustila, ale tentokrát mi to udělalo velkou čáru přes rozpočet. Nakonec jsem tedy musela z razítek udělat vodolepky, u kterých ještě nemám tak dobře naučené přenášení na nehet. Není to proto tak dokonalé, jak bych chtěla a jak by být mělo. S odstupem času si říkám, že jsem udělala maximum a výsledná manikúra se mi líbí :))

Razítkovací lak jsem použila matný černý od Essence a vzor destičky se vyfocen níže. Snad se vám mé krajkové nehty líbí a podívejte se, jak si s tímto tématem poradily holky - Lenka, Hanka a Victoria.

JAK SE VÁM KRAJKOVÉ NEHTY LÍBÍ? TROUFNETE SI NA NĚ? :)






Použitý vzor z destičky koupené na Aliexpressu.




18 komentářů:

  1. Tak ja by som si na takéto nechty netrúfla, možno by som ich vedela len na pravej ruke:D
    A naozaj sa ti podarili na 100%:)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi tak šikovná, obdivuju tě :) Krásné nehty.

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je krasa. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Hani, u tebe taky paráda :)) tentokrát se nám krajky fakt moc povedly :)

      Vymazat
  5. Krásný, hned mi to připomnělo jaro :-)


    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  6. ty máš ty nehtíky úplně výstavní! :) já bych si tedy s ničím takovým neporadila :-O hlavně mám slabé nehty a při každé prkotině o některý přijdu :(

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to moc krásně :-) a hodně se mi líbí ten základový lak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuu :) základ je fakt překrásný, budu ho muset nalakovat brzy znovu :))

      Vymazat
  8. Moc povedené! A ten lak od Astoru ♥

    OdpovědětVymazat
  9. krásné to máš! proč to netiskneš hned na nehty? =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měla jsem to v plánu, ale lak nebyl dostatečně zaschlý :(

      Vymazat

Děkuji za komentář :)