Červnové nákupy a novinky

Ahooooj :)

Doufám, že si užíváte sluníčka a hlavně léta. Mám připraveno opravdu hodně článků, tak budete mít k relaxování i něco příjemného ke čtení. Dneska to budou nákupy a novinky za červen a jak uvidíte, nákupy byly opravdu skromné.






Jako bych snad sprchových gelů měla málo :) Ale Borotalcu prostě neodolám, protože právě na léto mám ráda tu jemnou a čistou vůní. Za to Palmolive voní jak jahodový jogurt a to je na letní osvěžení také moc příjemné.



Z eshopu kupkosmetiku jsem dostala rovnou tři balíčky. V prvním byla micelární voda a micelární gel od Lirene.



Ve druhém suchý šampon Batiste v limitované edici Marrakech, který mi voní naprosto skvěle a mám pocit, jako kdybych přišla od kadeřnice :)



A ve třetím balíčku jsem dostala Bi-Oil. Byla jsem snad jediná, kdo tento olejíček ještě nezkoušel, tak jsem ráda, že ho konečně mohu vyzkoušet. V nabídce jsou tři velikosti, - 60 ml, 125 ml a 200 ml.



Od zastoupení kosmetiky MOJE jsem dostala letní neonové láčky. O některých jsem vám už psala, další budou na blogu během pár dní.



V balíčku kromě laků byly i stíny (které jsem někam uložila a nemohla jsem je najít) a vůně Golden Pearl, která mi na první vyzkoušení úplně nesedla, protože je květinovo-dřevitá, ale nakonec se mi rozvoněla a právě teď na léto ji určitě využiji.



A sice to není kosmetické, ale s kosmetikou to tak trošku souvisí. Občas nemám čas hledat foťák, zjišťovat jestli je nabitý a potřebuji rychle vyfotit pár fotek. Můj asi pět let starý LG byla sice fajn, fotil hezky, ale už se hrozně sekal a ztrácela jsem nervy. Byl čas na nový. Nakonec jsem vybrala Huawei P9 Lite a jsem maximálně spokojená. I kvůli tomu jsem trošku uskromnila své kosmetické nákupy :)

 


A to je z měsíce června všechno. Ani jsem nedoufala, že se někdy pochválím za takové nákupy :) Ale opravdu se teď snažím hodně spotřebovávat, abych uvolnila co nejvíce místa, protože obě komody Alex z Ikei mám zaplněné a z toho už mám občas pocit, že nejsem normální :D

JAKÉ BYLY VAŠE NÁKUPY?

10 komentářů:

  1. Kosmetika je neřest, taky už mi skladovací prostor praská ve švech a jelikož ho nenafouknu, tak nezbyde, než ty nákupy trochu omezit a počkat až se uvolní místo:-) Líbí se mi ty neonové laky, ty jsou parádní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) naštěstí se teď opravdu držím a nic nenakupuji :))

      Vymazat
  2. Já už taky nákupy omezuju a když se mi to opravdu moc hromadí, tak to rozdám mamce, sestřence a kamarádkám, jinak bych za chvilku měla byt jen plný kosmetiky :D Suché šampony od Batiste mám celkem ráda, hlavně ty na hnědé vlasy :)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  3. je to normálne podľa mňa :) však sme ženy a kozmetiku milujeme :)
    pekné prírastky :) tieto suché šampóny som si aj ja veľmi obľúbila :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Já si naposledy koupila kokosový olej, se kterým jsem si začala čistit zuby místo zubní pasty, tak jsem zvědavá, jestli pomůže s vybělením, jak jsem o něm četla :). Tvoje kosmetické přírůstky se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, ty barvičky laků jsou super. Na léto ideální :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)