Kosmetika MOJE letní kolekce: odstín č. 51

Úplně bych zapomněla na poslední letní neonku od kosmetiky MOJE, kterou tu mám. Tak se na ní můžete rovnou mrknout :)





Odstín č. 51 je krásná výrazná modrá, ale neřekla bych, že vyloženě neonka. Na kráse ji bohužel ubírá shimmer, který se mi k této barvě moc nehodí. Ale možná je to jenom můj pocit, protože nejsem moc velký fanda modrých odstínů, a když už, tak bez takového shimmeru. Štěteček je akorát, rovně zastřižen, pracuje se s ním dobře a oblouček krásně vykreslíte. Konzistence také dobrá a k plnému krytí stačí dvě vrstvy. Není třeba bílý podklad. Bohužel se mi vždy při lakování objevily bublinky, zkoušela jsem lakovat několikrát (bublinky pak naštěstí zakryl top coat). Lak byl ale zaschlý rychle a vydržel bez porušení pět dní. Pak jsem měla lehce ošoupané špičky, a proto jsem odlakovala.

Pokud hledáte vyloženě výraznou modrou neonku, raději se mrkněte na E-style nebo Flormar. Tato sice není špatná, ale osobně mi vadil ten shimmer.

 Lak obsahuje 12 ml, stojí 39 Kč a koupíte třeba ZDE

CO NA TENTO ODSTÍN ŘÍKÁTE? LÍBÍ?











Děkuji zastoupení značky MOJE za zaslání laku k recenzi.

4 komentáře:

Děkuji za komentář :)