Říjnové nákupy a novinky: Weleda, OPI, China Glaze, L´oréal, MoYou, Village Candle, ...

Krásný den všem :)

Do nového týdne vstoupíme s článkem o novinkách v mém kosmetickém šuplíčku. A i když toho nebylo tolik, je tu spousta úžasných a voňavých věcí :) Tak se můžete pustit do čtení :)




Jelení loje od značky Regina jsou mé oblíbené, protože splňují to, co od nich požaduji. V nabídce teď mají i obaly určené pro muže a pro ženy.



Z veletrhu Interbeauty Prague jsem si odvezla také pár drobností. Chtěla jsem vyzkoušet Královskou snídaní od Havlíka a i když mě ta klasická 3-minutová maska moc nezaujala, na tuto jsem zvědavá. Neodolala jsem laku China Glaze z letní kolekce a také jsem se stavila u stánku OPI. Ač jsem koupila jenom jeden lak (který na fotce bohužel není, protože se mi rozbil a zaneřádil celou taštičku), jako dáreček jsem dostala malý odlakovač, krém na ruce a glitrový lak. Také moc děkuji milé slečně, která mi dolakovala nehet, protože jsem pak rovnou jela na blogerský event, tak abych nedělala ostudu :)




Hned po veletrhu jsem frčela na představení značky T: by Tetesept (článek ZDE). Tam na mě čekaly samé voňavé dárečky :)



Sice to není kosmetika, ale hodně to souvisí. Kdysi jsem si na Ebay kupovala stojánek na rtěnky, ale čekala jsem na něj poměrně dlouho a bála jsem se, aby vůbec dorazil v pořádku. Chtěla jsem ještě jeden a náhodou jsem u Vietnamců objevila tento setík. Dole šuplíčky a nad ním stojánek na rtěnky a další kosmetiku. Stál 300 Kč.



Z eshopu SpaBox jsem dostala na vyzkoušení laky na nehty, o kterých uslyšíte už brzy a krém na ruce Inecto.



Od kamarádky jsem dostala tyto krásné láčky. Ten zelený bude skvělý na nějaké vánoční zdobení :)



Mám tu dvě novinky od L´oréalu - tonikum Extraordinary Oil a rozjasňující krém Nutri Gold.



Z eshopu Pinkdot mi zaslali na recenzi sadu na razítkování od MoYou.




Pokud mě sledujete na Facebooku nebo Instagramu, tak určitě víte, že jsem byla pozvaná na setkání s Darou Rolins k příležitosti představení jejího diáře Rok podle Dary. Bez přehánění vám můžu napsat, že to byl naprosto dokonalý večer. Dara byla skvělá a odjížděla jsem s plnou hlavou myšlenek. O setkání vám napíšu více s samostatném článku, ale protože jsme dostaly i spoustu dárečků, tak ty vám ukážu už dnes :)



Svíčka Warm Apple Pie od Village Candle voní naprosto skvěle. Během 30-minut se vytvoří jezírko a provoní velkou místnost vůní, jako právě upečeným jablečným koláčem. Skvělá vůně na podzim či zimu.



Samozřejme nesměl chybět samotný diář, jeden blok na poznámky a spousta raw tyčinek, které já ráda :)


Na závěr tu mám vůně, které mi zaslali z Weledy.



A to je vše :) Jak vidíte, zase tolik toho není a stále se snažím dodržovat skromnější nakupování :)

JAKÉ BYLY VAŠE ŘÍJNOVÉ NÁKUPY? CO VÁS ZAUJALO Z MÝCH NOVINEK?

18 komentářů:

  1. teed,toľko noviniek :) páči sa mi ten stojan na kozmetiku :) tiež by sa mi nejaký ďalší zišiel :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Krasa, zaujal me krem Inecto a samozrejme svicky. Stojanky mam dva z Ebay a doruceni naprosto bez problemu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Svíčky od Village Candle už chci dlouho vyzkoušet a tahle Warm Apple Pie by určitě stála za zkoušku :)
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě vyzkoušej, právě mi tu hoří a opět krásná vůně po celém pokoji :)

      Vymazat
  4. Mě zaujali ty svíčky a asi se vážně nechám zlákat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné nákupy, nejvíc se mi líbí svíčka a pak organizér na kosmetiku, mám slabost pro všechny tyhle různé organizéry, co pomáhají si v té kosmetice trochu udělat systém:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsme dvě :)) ještě bych potřebovala minimálně jeden další :))

      Vymazat
  6. Nadupané nákupy :-) Super, weleda parfémy mě lákají už z několikátého blogu :-) hm.. :-)

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Kokosový krém na ruce používám v práci a je fajn. Líbí se mi jak se rychle vstřebává :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)