Suchý šampon Elseve Fibralogy Air: tomu se raději vyhněte

Ahoj všem :)

Od té doby, co jsem objevila kouzlo suchých šamponů, si nedovedu představit, že by v mé kosmetické poličce chyběly. Ač jsou mé nejoblíbenější Batiste, ráda zkouším nové, ale tentokrát to byl velký přešlap. Dnes se dozvíte, kterému se raději vyhnete.

 



L'Oréal Paris Elseve Fibralogy Air (150 ml, cena cca 119 Kč)
Slibuje svěží vlasy plné objemu. Velký prd. Neudělá totiž vůbec nic. Ba ne, abych nebyla tak zlá, tak moc hezky voní. Ale to je opravdu všechno. Od suchého šamponu očekávám, že absorbuje mastnotu, dodá vlasům svěžejší nádech a objem. Největší problém u tohoto šamponu vidím v tom, že když ho aplikuji, tak postrádám "bílý" prášek. Ten v lahvičce prostě není. Dokonce jsem i zkoušela stříkat na černý papír a opravdu bílý prášek nikde. Vůbec tedy nechápu, co mi má absorbovat mastnotu. V podstatě mi to připadá jako lak, který netuží, ale jenom voní. Jak mi tento šampon má pomoc k objemu taky netuším. Za mě jedno velké zklamání a doufám, že jsem měla jenom nějaký špatný kus, jinak si nedovedu přestavit, jak někdo toto mohl nazvat suchým šamponem. Abych ho zbytečně nevyhazovala, tak ho používám k provonění, ale aplikuji ho pouze na délky. Mám totiž pocit, že mi kořínky mastí snad ještě více.

Bohužel toto je za mě jedno velké zklamání a druhou variantu Extraordinary Clay raději zkoušet nebudu.

URČITĚ BUDU RÁDA, KDYŽ MI NAPÍŠETE, JESTLI JSTE TENTO SUCHÝ ŠAMPON ZKOUŠELY A JESTLI VÁM FUNGUJE TAK, JAK MÁ :)




9 komentářů:

  1. čože? až takéto sklamanie? to som nečakala...mám z tejto rady šampón a kondicionér, a chystala som sa dokúpiť aj tento suchý šampón, ale bol vypredaný..ale ako tak čítam, ešte že :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mě celkem překvapilo, protože tuhle řadu používám, a jsem s ní moc spokojená. Jinak myslím, že zůstanu věrná Batiste a nic nového zkoušet nebudu :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  3. Jiné suché šampony než Batiste bohužel nepoužívám :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Vyhnite sa aj Tigi suchému šampónu, ten tiež nič nedokáže, akurát čierne vlasy popráši nabielo.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je teda velká bída, očekávala jsem více. Aspoň vím, co nemám kupovat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, já mam taky nejradši Batiste ..ale co fakt nedoporučuju, je sucháč od Schaumy , fakt kekel :))))))))

    OdpovědětVymazat
  7. Mám z této řady šampon a kondicionér, jinak se suchými šampony jsem spokojená jen u Batiste.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)