E-style gelový lak: odstín č. 16 Navy

U gelových laků značky E-style ještě chvilku zůstaneme a dneska vám ukážu další odstín, který vás určitě okouzlí :)



Odstín č. 16 Navy je božská námořnická modrá, ve skutečnosti o kapku tmavší, než je na fotkách. Omlouvám se, ale fotit na denním světle teď prostě není možné, proto mám fotky z lightboxu a někdy se odstín může o trošku lišit. Štěteček je stejný, jako u šedého, tedy kratší, širší a lehce do obloučku, takže zvládnete precizně nalakovat. Plně kryje ve dvou slabších vrstvách, zaschl rychle a lesk se krásně i bez použití top coatu. Zkoušela jsem ho společně s tím šedým (a ano, opravdu mi nedělá problém mít každou ruku nalakovanou jinak) a výdrž byla úplně stejná, tj. týden. Jediný problém, který s tímto lakem mám, je smrad. Věřte mi, že jsem vyzkoušela už spoustu laků, takže jsem už celkem odolná, ale tento fakt smrděl a musela jsem pak dlouho větrat. Odstín je ale překrásný a hodí se i na nějaké vánoční zdobení :)


Lak stojí 59 Kč, obsahuje 10 ml a můžete koupit třeba ZDE.

 A JAK SE VÁM ZALÍBIL TENTO MODRÁSEK?








*Děkuji zastoupení E-style za zaslání laku na vyzkoušení.

9 komentářů:

Děkuji za komentář :)