Weleda: dárkový set Regenerační péče z granátového jablka + soutěž

Krásný den všem!

V dnešním článku vám napíšu o dárkovém setu z granátového jablka, které intenzivně regeneruje pokožku a napomáhá předcházet projevům stárnutí. A aby bylo čtení příjemnější, mám připravenou i malou soutěž :)




Dárkový set obsahuje regenerační sprchový krém granátové jablko 200 ml a regenerační olej granátové jablko 100 ml. Samozřejmě můžete zakoupit i jednotlivé produkty.

Základem sprchového krému je olej ze semen granátových jablek, který napomáhá obnově buněk a chrání pokožku před projevy stárnutí. Krém nepění, vytvoří lehkou emulzi a po umytí pokožka zůstává krásně jemná a hebká. Hydratuje dostatečně a nepotřebuji se mazat. Voní sladce, ale velmi příjemně.

Sprchový olej regeneruje pokožku, podporuje obnovu buněk a pomáhá předcházet projevům stárnutí. Stačí pouze několik kapek rozehřát v dlaních a dobře rozetřít a masírovat pokožku. Masáží zároveň pokožku prokrvíte a urychlíte její regeneraci. Olej se rychle vstřebá, na dotek cítíte, že je pokožka důkladně namazaná a nemusíte se bát mastného pocitu. Ale nesmíte to přehnat. Pokožka je po aplikaci příjemná na dotek, vláčná a vyživená. Abych pravdu řekla, tak co se týče mazání, nejsem vůbec důsledná a tělová mléka používám jen občas. Olejíčky o to méně, ale tento pravidelně po koupeli mažu a užívám si tu sladkou vůní, která pokožku krásně provoní a zároveň i hydratuje.

Tímto balíčkem, ale i samotnými produkty určitě uděláte radost jak kamarádce, tak i mamince. Vůně granátových jablíček je totiž velmi příjemná a zaručí dobrou náladu a olej z nich získaný je bohatý na antioxidanty, které chrání proti stárnutí pokožky. Set stojí 499 Kč a můžete to koupit např. ZDE.


A teď slibovaná soutěž o tento dárkový set. 

Podmínky jsou následující:
1) být pravidelným čtenářem mého blogu přes GFC
2) do komentářů mi napsat, jaký je Váš oblíbený produkt od Weledy, popř. který chcete vyzkoušet
3) připsat email, na který vás budu v případě výhry kontaktovat a držet si palce :)

Soutěž trvá až do neděle 18.12. 20:00hod. Pak zde vyhlásím výherkyni, kterou vylosuji přes random.org.

Soutěž je ukončena, výherkyně je níže. Gratuluji




Držím všem palce a doufám, že vás set zaujal a třeba s ním podarujete vaše blízké :)







*Moc děkuji zastoupení Weledy za zaslání balíčku na vyzkoušení a do soutěže.

30 komentářů:

  1. Weledu jsem ještě nezkoušela , ale právě Regenerační olej bych moc ráda vyzkoušela.
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Abych řekla pravdu, tak o značku Weleda jsem se nikdy moc nezajímala a nic nezkoušela.. Poslední dobou se ale snažím přemýšlet nad tím, co si dávám na pleť a přírodní kosmetika je teď v mém hledáčku, takže bych ráda vyzkoušela i tak známou značku jako je Weleda :) v budoucnu bych ještě ráda vyzkoušela krém na ruce.. :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Od Weledy miluju rakytníkový krém na ruce a všechno z mandlové řady, ráda tedy vyzkouším něco nového :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já od weledy miluju velkou nehynoucí láskou skin food. Je to univerzální krém, za který bych dala ruku do ohně ;-) crazygingersdiary (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. mam od nich olej a krem snazim se k teto znacce teprve najit cestu
    sleduji
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji univerzální zelený krém Skin Food :).
    Sleduji jako Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Gfc Eva Richterová
    Mam rada mandlovy krem na ruce
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC Miška
    Ráda bych vyzkoušela univerzální krém, ale láká mě hodně přípravků. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com


    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Martina Slancová
    Mám ráda Rakytníkový olej na pleť, krásně ji hydratuje, velice příjemně voní. Používá ho i přítel na atopický ekzém a velice mu pomáhá.
    slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Peťuška
    značka Weleda ma láka čím ďalej tým viac... :D mala som zopár vzoriek a miniatúr a všetky boli super... určite by som chcela vyskúšať Rakytníkový krém a Skin Food krém...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Weledu jsem ještě nikdy nevyzkoušela, ale už dlouho mě tato kosmetika láká. Právě třeba Regenerační olej vypadá opravdu zajímavě.
    pitris.etta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. ja milujem vsetky sprchove kremy a telove mlieka, tie su sice drahsie, preto si ich vzdy setrim, ale nejaky sa u mna doma vzdy najde. a tiez mam rada mandlove jemne cistiace mlieko. vlastne asi celu weledu :D
    Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ráda mandlový krém na ruce
    GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Měla jsem ve vzorku skin food krém a moje pleť si ho zamilovala. Jinak miluji vůni mandlové řady.
    Andrea P.
    A.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Od Weledy jsem naposledy používala krémy pro děti, když byly malinké. Asi bych chtěla zkusit něco levandulového, protože tu vůni miluju.
    GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Kosmetiku Weleda a její výrobky chci vyzkoušet už dlouho, zatím jen pokukuji v drogérii. Moc mě zaujaly krémy nebo zimní set :)
    GFC Lusy
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Jé, no tak to je super. Já zkoušela mandlovou řadu a pak krém s granátovým jablkem na ruce a vše bylo fajn. Teď mám nějaký coldcream a ten je taky super a extra výživný.

    KosmetickaTasticka(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, mým oblíbencem je mandlový krém na ruce, miluji jeho vůni:-). Sleduji jako Simona Zahrádková,ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, sleduji Tě přes GFC pod tímto jménem. Od Weledy aktuálně používám univerzální krém Skinfood a jsem s ním moc spokojená. Hlavně se mi na této značce líbí přírodní bylinkové parfemace, to můžu :)

    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ráda si zasoutěžím o tam super kosmetiku :) Weledu mám moc ráda.. hlavně jejich krém na nohy a sprchové mýdla :)
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj,
    sleduji tě jako Hanka Blažková. Weledu jsem ještě moc nezkoušela, ale měla jsem právě jejich sprchový krém s granátovým jablkem a byl moc fajn:-) Líbí se mi moc parfemace produktů. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  23. GFC Nela Richterová
    Vyzkoušela jsem sprchový gel granátové jablko, je božiii :)
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Nedám dopustit na mandlový krém na ruce, výborně hydratuje ale nezanechává mastný povlak.
    GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: ZdeňkaM
    Ráda bych vyzkoušela regenerační olej granátové jablko. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. ahoj, sleduju jako Barzoolka. Weledu miluju, hlavně rakytníkový krém na ruce a celou mandlovou řadu
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. GFC Vendula Janků
    Já mám ráda sprchové gely :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj,
    nejoblibenější je určitě zatím mandlové tělové mléko, které neskutečně hydratuje pokožku :)
    Tuto sadu bych si moc přála, mám moc ráda vůni granatového jablka :)
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Krásné prožití Vánočních svátků :)
    sleduju jako KačaVal :)

    OdpovědětVymazat
  29. TÍMTO SOUTĚŽ UKONČUJI, DĚKUJI VŠEM ZA ÚČAST :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)