Květen & červen ve fotkách

V poslední době jsem se blogu nevěnovala tolik, kolik bych chtěla. Dělo se toho hodně a spíše jsem si užívala krásného počasí a spousty akcí. V dnešním článku vám to všechno ukážu a shrnu rovnou i měsíc červen. Máte se na co těšit :)





S kamarádkou jsme vyrazily na drbíky :)



A samozřejmě i nějaké neřesti :)



Miluju maliny, mňam :)



Příjemné jarní / letní procházky přírodou jsou k nezaplacení :)




Frčíme s krtkem na výlet :))



Opět nějaké to mlsání :)



Nesmí chybět i kultura :)



Tomu nejde odolat :)



Káva po obědě je nutností :)



Pod balkonem se nám zabydlel ježek :) A bude to mít i pokračování, tak si chvilku počkejte :)



Po delší době výlet do Prahy na blogerský event s Catrice :)


Pár fotek s akce :) Bude i samostatný článek, tak se můžete těšit :)





S přítelem jsme vyrazili na muzikál Ples upírů a moc se nám líbilo. Klobouk dolů, bylo to parádní. Na podzim si určitě zajděte, stojí to za to :)






Červnový víkend byl opravdu akční, protože hned další den jsme vyrazili na Aerodrome festival. Samozřejmě hlavně kvůli Linkin Park. Tu skupinu prostě miluju a kdybych si měla vybrat pouze jednu skupinu, kterou bych mohla poslouchat, tak právě LP. Poslouchám je snad od 13 let a byl to pro mě splněný sen. Festival jako takový byl pro mě ale zklamáním, protože to podle mě pořadatelé vůbec nezvládli. Cenově to nevyšlo zrovna lacino a organizace otřesná. Hlásili velké bezpečnostní opatření (žádné jídlo, pití, foťáky, selfie-tyče, vlastně jsme mohli mít jenom mobil a peníze), což tak nějak v dnešní době chápu. Ale kontroly asi nebyly tak důkladné, jak slibovali a spousta lidí tam propašovala zakázané věci. Dokonce jsem tam zahlédla i lidi se světlicemi. Stánků s jídlem a hlavně s pitím tam bylo žalostně málo. Samozřejmě to byl hudební festival a ne food festival, ale venku bylo přes 30 stupňů, stín žádný a pití bylo nutností. Fronty tedy snad kilometrové a o počtu WC ani nemluvím. Z jídla na výběr pouze klobása a trdelník :D Ale kvůli Linkin Park jsem byla ochotna odpustit všechno, protože ten zážitek za to opravdu stál.


Nenechali jsme si ujít ani Machine Gun Kelly.


A ani Simple Plan :)




A pak hlavní hvězda večera. Neuvěřitelný.




Naprosto dokonalá atmosféra.



A teď pár videí. Omlouvám se, ale koho to nezajímá, tak prosím videa přeskočte. Pro mě je to ale srdcová záležitost a zážitek na celý život :)







Nový Big Shock mi zachutnal :))



Opět s kamarádkou na dbech :)



A nejlepších burgerech u Němého medvěda :)



Akce Mělnická jizerská 50 se i letos moc povedla :))



Poprvé jsem ochutnala rolovanou zmrzlinu a dokonce nám ji připravoval jeden ze soutěžících Masterchefa :)



Skvělé zakončení dne s aperolem :)



Miluju jahody, takže jsme se vydali na samosběr :) Nasbírali jsme skoro 12 kg :)





Zkoušela jsem masku na nohy Lirene :)



A tady vidíte důvod, proč jsem posledních pár dnů nebyla moc aktivní. Nabíječka byla kaput a nějak jsem s nákupem nové otálela, ale alespoň jsem si od počítače odpočinula a vůbec mi to nevadilo :)



Ehm .... takže tamto byla ježčí mamka a našli jsme dvě ježčí miminka. Příběh ale bude ještě pokračovat, tak si počkejte :)



Opět krásná procházka :)



Vodní skluzavka :)



Festival Taste of New Orleans. Škoda jen, že jsem nepotkala nějakého upíra (kdo sleduje seriál The Originals, tak ví) :)



Skvělé jídlo, jazz ... co víc si přát :)




Když už jsme u těch seriálů, tak jsme se konečně dočkali posledního dílu Pretty Little Liars. Co na to říkáte? Já jsem tuto teorii kdysi četla, ale nějak jsem čekala, že to bude celé jiné. Každopádně jsem si snad v polovině dílu říkala, jestli to vůbec všechno stihnout vysvětlit. Zdálo se mi to celé takové rychle ukončené. Asi jako u The Vampire Diaries. No, alespoň už to doopravdy skončilo, protože tato poslední série už podle mě vůbec nemusela být.



Ehm ... né 2, ale 4 miminka :)


Kuk :)




No a nakonec rovnou pět :)




Samozřejmě jsem i lakovala nehty. Nová letní kolekce od Mavaly je naprosto dokonalá :)




Ježeček ještě jednou :)




 Krmíme :))





A nakonec tu mám tip na skvělý seriál - The 100. Mám ho v záložkách už snad 2 roky, ale teprve teď jsem se k němu dostala. Všechny díly jsem zkoukla snad během dvou týdnů a už se nemůžu dočkat 5. série. Kupodivu s každou další sérii se mi seriál líbí víc a víc :)






▶▶▶ A to je z května a června všechno :)) Akcí bylo hodně, mám na co vzpomínat a snad jste se díky tomuto článku o mně něco málo dozvěděli i vy :)
A užívejte léta a sluníčka :) ◀◀◀

8 komentářů:

  1. Téda, super, tolik akcí, zážitků, jídla a ten ježeček, kráásnej :) První jsem si myslela, že si to stihla za 1 měsíc :D Mně akorát nejdou spustit ty videa :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :)) jéé vidíš, videa jsem při psaní nekontrolovala, ale už fungují :))

      Vymazat
  2. Jééé tolik skvělých fotek, ten hambáč fakt jako vypadá dobře! :) Ti ježci jsou roztomilý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hambáče nemají chybu, Němý Medvěd několikrát vyhrál i ocenění, tak jsem ráda, že máme na Mělníku tak skvělé jídlo :)

      Vymazat
  3. Všechno je moc pěkné, ale nejvíce mě zaujala ježčí rodinka. Je to roztomilé zvířátko. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, ježčí miminka jsou roztomilý. Jinak to vypadá na měsíc plný jídla a pití :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)