Červnové nákupy a novinky

Červen už je za námi a na řadě jsou nákupy a novinky. Tak se pojďte podívat, jaké nové produkty se u mě zabydlely :)




*Od SpaRitual mi dorazil ve větším balení ještě jeden exfoliační čisticí olej z mučenky a agáve. Recenzi na něj jsem psala v tomto článku (ZDE), tak se určitě mrkněte :)



*Začátkem června jsme byla na blogerském eventu Catrice a dostala jsem spoustu kosmetiky na vyzkoušení. O eventu vám ještě sepíšu samostatný článek :)




Abych těch laků neměla náhodou málo, tak tu mám i dva nové od Coloramy a už se na ně opravdu těším, protože vypadají nádherně :)



*Z eshopu kupkosmetiku.cz mi dorazila novinka od značky Lirene - a to samoopalovací pěna. Tu už mám vyzkoušenou, tak se brzy můžete těšit na recenzi.



*Další novinkou od Lirene jsou i masky v ponožkách pro dokonalé nohy. Tu exfoliační zkouším právě při psaní tohoto článku, takže recenze bude také brzy :)





Ehm ... asi si říkáte, že jsem blázen :) Na Facebooku Flormaru jsem vyhrála poukaz a to bych nebyla já, abych si nevybrala laky. Tentokrát jsem vybrala i odstíny, které běžně nekupuji, ale na léto se budou hodit skvěle. Teď už jenom najít čas, abych je všechny nalakovala :)




*Z eshopu Pinkdot.cz mi dorazila černá slupovací maska Black Peel-Off Mask od značky Biovene. Maska je cruelty free and vegan friendly. Neobsahuje parabeny, minerální oleje, silikony, ftaláty, triklosan, SLS (sodium lauryl sulfát), dimethicon ani gluten. Už ji poctivě zkouším :)



*Mavala má v sortimentu také péči o nohy a to konkrétně - hydratační emulzi, osvěžující gel a zjemňující krémový peeling.



*A z eshopu postovnezdarma mi dorazila voděodolná taštička na plavky s motivem melounu. Taštička je praktická a teď v létě pro ni určitě najdete uplatnění. Můžete do ní dávat třeba i opalovací krémy, balzám na rty a hurá k vodě. Rozměry jsou cca 18 x 24 cm, takže se do ni vejde celkem dost věcí a má zipové zavírání. Stojí 79 Kč a koupit můžete ZDE.




▶▶▶ Z ČERVNOVÝCH NÁKUPŮ A NOVINEK JE TO VŠE :) NA JAKÉ RECENZE SE TĚŠÍTE? ◀◀◀

12 komentářů:

  1. Určitě nejvíc na recenze novinek Catrice, krásné paletky, make-upy, láčky..ta hromada je prostě nádherná:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No já jsem zvědavá co řekneš na tu samoopalovací pěnu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, těch laků, to je úplně ráj! :D♥ moc se mi líbí ta taštička ♥

    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na recenzi o té samoopalovací pěně se velice těším a doufám, že jí napíšeš co nejdříve. Protože jsem na ní dnes četla recenzi a slečna z ní byla fakt zklamaná :-( Jsem zvědavá, jak obstála u tebe :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Taštička na plavky je super praktická věc, já mám krásnou růžovou z Oriflame za pár korun. Co Ti závidím je flashka rtěnka :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)