💅 MOJE - gelový odstín č. 13 💅

Kosmetika MOJE má v nabídce nové gelové laky na nehty, na vyzkoušení mi dorazily dva krásné neonové odstíny. Dnes vám ukážu oranžový :) 



Gelový odstín č. 13 je oranžová neonka, která je tak výrazná, že na nehty upoutá pozornost už z dálky. Štěteček je širší, zastřižený do obloučku a pracuje se s ním skvěle, protože se snadno dostanete až na kůžičce a nalakujete precizně. Konzistence je spíše tekutější. K plnému krytí stačí dvě vrstvy, které byly zaschlé poměrně rychle. Protože je lak s gelovým efektem, tak se opravdu krásně lesk. Na fotky jsem nepoužívala top coat, tak si lesk můžete prohlédnout na vlastní oči :)

Lak obsahuje 10 ml, stojí 49,90 Kč a koupíte můžete třeba ZDE. Za mě rozhodně palec nahoru, akorát to chce trošku odvahy, protože odstín je hodně výrazný :) 


 ►►► CO NA TUTO ORANŽOVOU NEONKU ŘÍKÁTE? ◄◄◄









*Děkuji kosmetice MOJE za zaslání laku.

6 komentářů:

  1. Laky od Kosmetiky Moje mi opravdu vyhovují, zvlášť tyto! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Odstín se mi hodně líbí, já od této značky ještě žádný lak na nehty nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pokud na ně narazíš, určitě vyzkoušej, tyto gelové jsou parádní :)

      Vymazat
  3. Oranžovou nemám ráda, ale tohle se mi líbí hodně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)