Flormar Full Color - FC15 Awaken Your Senses

Před nedávnem jsem si objednala několik laků od Flormaru, protože je to poměrně dobře dostupná značka a hlavně stojí pár korun. V dnešním článku vám ukážu krásný fialový odstín, který překvapil krytím :) 



Odstín s číslem FC15 a názvem Awaken Your Senses vaše nehty zahalí do krásně sytě fialkové, která vypadá nádherně. Konzistence laku je spíše tekutější a díky širšímu rovnému štětečku zvládnete nalakovat raz dva. Lak kryje už v první vrstvě a sama jsem byla překvapená, že druhá vrstva už nebyla vůbec třeba. Lak byl tím pádem zaschlý hodně rychle a i bez top coatu se krásně leskl. Na nehtech mi bez porušení vydržel týden.

Lak obsahuje 8 ml, stojí 89 Kč a koupíte třeba ZDE. Za pár korun tedy koupíte krásný odstín, kterému stačí jedna vrstva a to je fajn :) 

►►► JAK SE VÁM TENTO ODSTÍN LÍBÍ? ◄◄◄









11 komentářů:

  1. Vypadá krásně. Je fajn že rychle schne. Mám doma spoustu odstínů ale od Flormaru ani jeden tak určitě kouknu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to s tou jednou vrstvou krytí velmi ráda slyším :) odstín je to moc hezký a na zimu bude skvělý, jelikož se jedná o chladnou fialovou barvičku.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem byla překvapená, za tu cenu je to parádní kousek :))

      Vymazat
  3. To je krásná barvička, já fialovou miluju ♥
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)