Červenec & srpen ve fotkách

Ahoj všichni :)

Doufám, že se máte fajn a užíváte si víkend. V dnešním článku vám ukážu, co jsem podnikala v červenci a v srpnu. Můžete tak trošku nahlédnout do mého soukromí. 




Kdo bydlí v paneláku, tak pochopí, že jsem po nich hned skočila :D




V minulém článku jsem vám psala o naprosto dokonalému zážitku z koncertu Linkin Park. Bohužel, asi každý ví, co se stalo :( Nechci se k tomu nějak více vyjadřovat, protože stále nemohu uvěřit. 



Procházka :)



A posezení na vyhlídce :) 



Nějaké to hřešení :)




Lehký déšť nevadí :)



Bez takových odstínů si léto ani neumím představit :)



Odpolední hřešení v práci :)



Mimoní mánie už mě docela minula, ale musela jsem .... je božíííí :) Ale nakonec jsem ho tam nechala :)



Kdo si má z tolika odstínů vybírat? :)) 




Oslava mých narozenin :) Čím víc stárnu, tím víc oceňuji poklidné oslavy :)





Nehty mi rostou tak rychle, že nestíhám pilovat a to mě vůbec nebaví :(



Ehm ... asi tím jak stárnu, tak blbnu aneb večerní návštěva chirurgie. To byl zase zážitek. Nějak jsem si nevšimla okna, které bylo otevřené, skočila jsem do postele a bum .... Přiznám se vám, že jsem celkem srab a jakmile vidím vlastní krev, tak omdlívám. Jsem schopná se říznout o papír a udělat scénu a ležet s tím, že asi umřu. Ale tentokrát jsem se překonala. Když jsem viděla, jak visí chuchvalec vlasů na rohu okna a krev byla naprosto všude, jediné co mě napadlo bylo, že mi oholí vlasy, kvůli šití. No ... asi se nebudu vyjadřovat k tomu, jak to na chirurgii bylo ... ani k tomu, že mi hlavu nakonec vůbec nezašili a šla jsem domu s krvavou hlavou :D Naštěstí už je dva měsíce po a hlavu už mám zahojenou. Akorát jsem oplakala ty vlasy, které šly pryč i díky strupům :( Dávejte na sebe všichni pozor :)) 



Večerní procházka :)




A ohňostroj :)



Skvělé ochlazení při práci :)


Výlet :)




K svátku od taťky :) 




Ehm .... skoro po pěti letech blogování jsem se rozhodla, že radikálně protřídím kosmetiku. Bez milosti jsem dala pryč všechno, co jsem letos nepožívala. A že toho bylo. Všechno jsem nafotila, tak až bude chvilka, sepíšu nějaké zhodnocení :) Za začátku mi některých kousků bylo celkem líto, ale teď s odstupem času toho vůbec nelituji.




Nivea má nový balzámek Labellino :) Já jsem naštěstí odolala a tento jsem koupila kamarádce :) 



Čas na manikúru :)



Konečně se k nám dostal tento korektor a už si pro něj nemusím jezdit do Německa, hurá :)


A to stejné i u značky Treaclemoon, také už ji seženete v naších drogeriích :) 



Už přišel čas na pálení svíček a vosků :)




►►► A TO JE TENTOKRÁT VŠE :) ◄◄◄

10 komentářů:

  1. Au, to muselo bolet :-( Já včera dopálila miminko YC Tobacco flower . krásná vůně. Ráda bych vyzkoušela Autumn glow, ale mám tolik jiných vosků, že jsem se zařekla, že žádný další nekoupím :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byla to pořádně šlupka, až se celý okno otřáslo :DD už si teď raději dávám velký pozor :))
      já mám také zákaz kupovat vosky, protože už je nemám kam dávat :D

      Vymazat
  2. Super fotečky, mám ráda tyhle články :) Páni, to bylo kosmetiky, ale souhlasím, občas je potřeba to protřídit a vyházet nebo podarovat dál, taky to tak dělám :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak ...sice mi některých kousků bylo líto, ale teď už mi to nevadí :D

      Vymazat
  3. Jde vidět, že sis to pořádně užila :) A aspoň jsi měla štěstí, že se ti s tím oknem nestalo nic vážnějšího, já bych vyšilovala stejně jako ty

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš, chudáku :( Já svoji krev taky vidím nerada, takže naprosto chápu.. Hlavní, že se zahojilo a není to vidět :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna to mám uprostřed pěšinky, tak doufám, že mi tam časem nějaký vlásky porostou, jinak jsem v čudu :DDD

      Vymazat
  5. Já vidět svojí krev tak okamžitě omdlím a je po mně.. :( Jinak super, že jsi se rozhodla takhle protřídit kosmetiku.. já nikdy nemám to srdce dát něco pryč, protože si vždy říkám, co když to budu chtít ještě použít a bude mi to chybět. :( Jinak ten láček na léto je bombastickej i na podzim. :-) A fotka s kapkami, mě uchvátila.

    Soutěž o produkty Couleur Caramel v hodnotě 1500 Kč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tou kosmetikou to bylo hrozný, odhodlávala jsem se asi dva roky, ale budeme se stěhovat, tak jsem si říkala, že to nechci zbytečně táhnout, abych to pak vyhodila ...ale u některých kousků to bylo hrozný, nechtělo se mi :D

      Vymazat

Děkuji za komentář :)