MOJE - rychleschnoucí č. 80

Dalším novým lakem od značky MOJE je tento krásný podzimní odstín, který vám ukážu v dnešním článku :) 



Odstín č. 80 je červená s teplým podtónem a jemným zlatým shimmerem. Štěteček laku je širší, rovný a lakuje se s ním snadno. To i díky dobré konzistenci. K plnému krytí stačí dvě vrstvy, které byly zaschlé poměrně rychle. Ani jsem nepoužívala top coat a lak se krásně leskl. Na nehtech mi vydržel bez porušení pět dní, pak jsem odlakovávala. Na podzim bude tento odstín skvělou volbou :) 

Lak obsahuje 12 ml, stojí 39,90 Kč a koupit ho můžete např. ZDE.


►►► CO ŘÍKÁTE NA TENTO ODSTÍM? ◄◄◄









* Děkuji značce MOJE za zaslání laku k recenzi.

7 komentářů:

  1. Já jsem se teď po dlouhé době rozhodla, že si nechám znovu narůst nehty a začnu si je lakovat. A v obchodě jsem jako první sáhla po lacích moje. A sakriš mě překvapilo, jak rychle schnout. Než jsem stačila nehet nalakovat a upravit, byl lak suchý a nedalo se s ním hnout. Takže pecka!! A určitě pořídím i nějaké další barvičky. Mám světlounce růžový a světle meruňkový z řady Katie :-)

    Začínám objevovat tajemství přírodní dekorativky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za tu cenu je to paráda vid? já jsem s nimi také spokojená :) mají i široký výběr odstínů :))

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Podobný odstín mám a ráda ho nosím přes zimní období :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)