Essence - Holo Rainbow

U Essence se v podzimním update objevily nové holografické laky. Takže pokud máte rády glitrové a hodně třpytivé laky, bude dnešní článek přímo pro vás. 



V nabídce je rovnou pět odstínů s holografickým efektem. Já mám odstín s názvem 01 hello holo. Je průhledný a obsahuje stříbrné glitry, které krásně odráží světlo a hází odlesky snad do všech barev. Škoda jen, že se tyto laky neobjevily v jarním update, protože teprve na sluníčku vám ukáží svou skutečnou sílu. Na fotkách samozřejmě efekt není tak viditelný, ale ve skutečnosti je to neskutečné. Kdykoliv jsem měla na nehtech tento lak, mohla bych se na ně dívat hodiny a hodiny.

Konzistence není hustá, ale ani tekutá a bez použití podkladového barevného laku dokáže lak krýt už ve druhé vrstvě. Což mě mile překvapilo, protože není třeba zbytečně vrstvit. Lak zasychá rychle a ani se nemusíte bát, že bude struktura moc hrubá. 

Na prvních fotkách vidíte lak bez použití podkladového barevného laku. Na dalších fotkách jsem použila podkladový lak černý. 

Pro mě, jako milovníka laků a všeho třpytivého, je tento lak bezkonkurenční. Samozřejmě vám způsobí trošku starostí při odlakovávání, ale s tím se musí u třpytivých laků počítat. Také si dejte pozor, pokud při lakování otíráte štěteček o hrdlo lahvičky. Tu raději pak důkladně otřete, ať nezůstanou kousky zaschlého laku a hlavně těch glitrů u hrdla. Pak může jít lak špatně zavřít, může vyschnout, zaschlé kousky mohou napadat do laku a zničit ho. A to u takto krásného odstínu určitě nechcete. 

Lak obsahuje 8 ml a doporučená cena je 84,90 Kč. Určitě se na něj v drogerii mrkněte.



►►► CO ŘÍKÁTE NA TENTO HOLO ODSTÍN? LÍBÍ SE VÁM? ◄◄◄












*Děkuji eshopu Kupkosmetiku.cz za podzimní novinky k vyzkoušení.

9 komentářů:

Děkuji za komentář :)