Soaphoria: tělové suflé nevinnost

Krásný den všem :)

Doufám, že se máte dobře a pokud se vám zrovna nedaří nebo si chcete udělat malou radost, mám pro vás jeden skvělý tip od přírodní značky Soaphoria. Možná jste o této značce už slyšely, protože se začíná objevovat na blozích, ale já se přiznám, že jsem o ní až do doby, než mi přišla na vyzkoušení, vůbec nevěděla. Hned jsem se tedy pustila do hledání informací a nemohla jsem odmítnout. Sice nejsem "mazací" typ a k mazání se kolikrát musím opravdu přemáhat, popis suflé zněl skvěle a na zkoušení jsem se těšila. Tak se na něj pojďte podívat blíž :)




Soaphoria je slovenská, vegetariánská značka rostlinné kosmetiky, která je ručně vyráběná. Samozřejmě není testovaná na zvířatech a živočišné přísady nahrazují alternativními rostlinnými extrakty z přírody. Soaphoria myslí i na přírodu a suroviny pocházejí z ekologického hospodářství, produkty jsou baleny do rozložitelných materiálů, na etikety používají snadno rozložitelný papír a výrobky ukládají do skleněných nádobek. Ty pak můžete využít i na něco jiného a jen tak obal nevyhodíte. Výrobky neobsahují barviva, umělé parfémy, ropné deriváty, systetické emulgátory, ani konzervanty. Více informací si o značce můžete přečíst ZDE.


Teď už zpátky k tělovému suflé. Suflé je tělový krém, který má trošku jinou konzistenci, než jste u klasických krémů zvyklé. Vypadá jako pěna nebo pořádně vyšlehaný krém, ale po nanesení na pokožku a díky teplu pokožky se promění na takový olejovo-mléčný krém. Roztírat jde krásně a krouživými pohyby krém hezky do pokožky vmasíruji. Textura krému pro mě tedy byla velké překvapení, ale moc se mi to líbí. Připravte se, že suflé je mastnější, než klasické krémy a to poměrně dost. Naštěstí se dobře vstřebává, ale chvilku to trvá. Na druhou stranu, za tu dokonalou a hloubkovou hydrataci to stojí. Suflé obsahuje kokosové a bambucké máslo, takže je o pokožku opravdu důkladně postaráno. Díky extraktu z lilie má suflé příjemnou něžnou květinovou vůni, která pokožku jemně ovoní. Pokud vás trápí suchá pokožka a potřebujete hydratovat důsledně, určitě se na suflé podívejte. Já tedy na suchou pokožku netrpím a speciální hydrataci nepotřebuji, i tak jsem si suflé hodně oblíbila a stal se z něj velký pomocník a oblíbenec. V krásné skleněné lahvičce dostanete skvělý produkt, který z mazacího rituálu udělá příjemnou záležitost, na kterou se budete těšit. Nemůžu vůbec nic vytknout. Suflé má 125 ml a stojí kolem 195 Kč. Sice je dražší, přesto věřím, že si ho stejně jako já oblíbíte :)



V nabídce značky Souphoria najdete i šumivé bomby do koupele, balzámy na rty, šampony, mýdla, pleťové a čistící masky, sprchové gely, sprchové pěny nebo deodoranty. Pro milovníky kosmetiky je to proto skoro až nutnost něco vyzkoušet :))


UŽ JSTE O ZNAČCE SLYŠELY? ZAUJALO VÁS TOTO SUFLÉ?






Děkuji zastoupení Nuspring za poskytnutí produktu na vyzkoušení. 

8 komentářů:

  1. Ja prave testuji verzi ovocny sad a naprosto miluji to baleni :)
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Konzistence vypada skvele! Mam momentalne jednu pletovou masku od teto znacky, ktera je super na vycisteni pleti.

    Monika / kosmetickerecenze.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Soaphorii mám moc ráda. Oblíbila jsem si řadu jejich produktů včetně tělového suflé, ale vede u mě jejich tělový peeling. Ten je přímo skvostný :)

    Radu

    OdpovědětVymazat
  4. Mě vadí to složení u některých jejich výrobků :/

    OdpovědětVymazat
  5. Soaphorie je skvělá. Mám od nich taky tělové suflé, ale ovocný sad a jsem s ním dost spokojená. Měla jsem i peeling, sprchovou pěnu a ráda bych vyzkoušela i další jejich výrobky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle suflé mám a naprosto ho miluju! Ta vůně je božská a líbí se mi, jak dlouho ji ze sebe cítím. :) A i tu konzistenci jsem si zamilovala - je to úplně něco jiného, než na co jsem zvyklá, ale vyhovuje mi to. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem nic nezkoušela, ale moc mě zaujala :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Telove sufle bych rada vyzkousela, tak doufam, ze se mi to podari.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)