Interbeauty Prague podzim 2013

Ahojky :)

Pokud mě sledujete na Facebooku určitě vám neuniklo, že jsem v pátek byla na veletrhu Intebeauty v Holešovicích :)
Asi před měsícem jsem byla také na veletrhu a to na World of Beauty and Spa. Tam jsem si pokoupila všechno, co jsem nutně potřebovala, článek ZDE.
Když jsem ale doma objevila vstupenky na Interbeauty, nikdo mě nemusel dlouho přemlouvat a vyrazila jsem s mamkou jenom na okukování :) Samozřejmě jsem neodešla s prázdnou, to prostě nešlo :) Ale musím říct, že jsem se opravdu krotila a stánek s kosmetikou Sleek a The Balm jsem musela prostě obejít, protože bych odešla s prázdnou peněženkou :D 

A toto je můj maličkatý nákup :)



Ze stánku Tasha jsem si odnesla čtyři voňavoučké produkty :) Musím se přiznat, že už jsem nějaká tělová másla očuchávala na minulém veletrhu a pak mě doma celkem mrzelo, že jsem něco nezkusila, tak jsem se rozhodla si udělat radost:)

Abych pravdu řekla, tak jsem značku Farmona dosud neznala, ale mile mě překvapilo, že mají v sortimentu docela dost věcí. V nabídce byla tělová mléka, peelingy, oleje do koupele, krémy na ruce, tělové masky, masážní oleje, sprchové gely apod. A navíc mě potěšilo, že u většiny produktů byly testery, takže bylo možné všechno očichat a nemusela jsem tak všechny krabičky otevírat. Ach ty úžasné vůně. Nevěděla jsem kam čichat dřív. Z jedné strany se na mě linula vůně čokolády, z druhé zase kiwi. Nechyběla ani vůně ani maliny, ostružiny, melounu, dýně, kokosu, banánu, capuccina, karamelu, skořice, mandle, vanilky apod. No prostě rááááj :))

Po dlouhém a důkladném očichání jsem vybrala olejové pěny do koupele s vůní banánu a kokosu a druhé s čokoládou. Už jsem trošku myslela na Vánoce, takže jsem tyto krasavce rovnou uložila do skříně (aby mě to nelákalo).

A pro sebe jsem vybrala olej do koupele s vůni kiwi a karamboly. Byla jsem tak nedočkavá, že jsem se těšila do vany, jak malá :) Do teplné vody stačí přilít pouze trošku oleje a ten krásně provoněl celou koupelnu. Měla jsem strach jestli to třeba nebude moc mastné, ale vůbec, přirovnala bych to k běžné pěně do koupele, ale tato voněla asi milionkrát více. Ani se mi moc nechtělo mýt oblíbeným sprcháčem, protože olej provoněl i mou pokožku :)
Také jsem koupila peeling na tělo, s vůní rybízu a višně. Ten jsem zatím nezkoušela, ale už se na něj moc těším, opět ta vůně je neskutečná :)

Ceny se pohybovaly od 30 - 150Kč. Postřehla jsem, že krémy na ruce se pohybovaly kolem 30 - 40Kč. Ten peeling jsem koupila za cca 40Kč, olej kiwi za cca 60Kč, a ty oleje v bílém balení za cca 85kč.

Myslím si, že by to byl skvelý dárek k Vánocům, protože je opravdu z čeho vybírat, tak mrkněte na webovky Tashy:)







Na skok jsem se zastavila u stánku Jordany. Před měsícem jsem u nich kupovala zdobící laky a velmi dobře se mi s nimi pracovalo, tak jsem si dokoupila ještě jeden černý :) Ještě jsem do tašky přihodila konturku :)

Lak stál 50Kč, konturka 30Kč



U stánku Cedrosole aneb Four Seasons jsem také minule nakoupila vše potřebné, ale potřebovala jsem hroty do odlakovacího pera a k tomu jsem ještě přihodila zatlačovač nehtové kůžičky. Za oboje jsem platila 60Kč.



A to nejlepší na závěr :)
Když jsem uviděla stánek s logem O.P.I. měly jste vidět, jak rychle jsem tam běžela :D To byl opravdový ráj :) Když viděla moje pěněženka tolik krásných laků pohromadě dostala infarkt :D

I když jsem si říkala, že drahé laky prostě nepotřebuji, že je to zbytečné, tak když jsem je tam uviděla ihned jsem změnila názor, protože tolika krásným odstínům šlo jen těžko odlávat :)

Řekla jsem si, že když už je ten pozdim, tak si vyberu nějaké podzimní barvy, proto jsem jako první ukořistila temně vínový s jemným shimmerem. Nedokázala jsem odolat ani tmavě švestkové, opět s jemným shimmerem. A aby těm dvou nebylo moc velké smutno, vybrala jsem ještě jeden nenápadnější odstín. Všechny vám co nejříve představím v nedělní rubrice :)

Jako dáreček jsem dostala ještě nehtovou výživu - takovej maličký roztomilý miminko :)
Lak stál cca 170Kč/ks.


Pokud bych měla srovnat oba veletrhy, tak co se týče doprovodného programu a především značek, které byly prezentovány, tak za mě jednoznačně vede Interbeauty. Pokud tedy budete mít možnost se na veletrh podívat, určitě neváhejte, stojí to za to :)

Krásný den 
-A

18 komentářů:

  1. Krásný barvy laků si ulovila, brala bych všechny tři! :)

    Zvu Vás na svou giveaway: KLIK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím jsem stihla nalakovat jenom dva z nich a jsou to obě nádherné barvičky :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. děkuji, jsou to moje první tak jsem na ně náležitě hrdá :))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. měli tolik krásných barev, že jsem nevěděla jaké vybírat dřív :)

      Vymazat
  4. Skvělý nákup :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Značky Farmona jsem si v tom mumraji nevšimla, a to mě moc mrzí. Taky budu akorát zveřejňovat článek na téma úlovky. Chtěla jsem fotit i jednotlivé stánky, ale to se moc nedalo, šíleně lidu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lidí bylo moc, ale když si vzpomenu kolik lidí tam chodívalo tak před pěti lety, tak todle bylo ještě v pohodě :))

      Vymazat
  6. Ne, tenhle článek jsem neměla číst, zrovna v pátek jsem musela být mimo Prahu... Neee! Závidím snad všechno. nejvíc mě zaujala kombinace pistácií a čokolády, to musí vonět! A moc se mi líbí ten nude lak:)

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo ten nude lak jsem si lakovala zrovna včera, sice jsem musela ve třech vrstvách aby byl vůbec znát, ale je náááádherný :)

      Vymazat
  7. Mě zaujaly ty olejové pěny, to by bylo něco pro mě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. udělala jsem dobře, že jsem je vzala, protože se vždycky těším na koupel s Kiwi olejem :) opravdu nádherně provoní celou koupelnu :)

      Vymazat
  8. Farmona je to jediný, co jsem na veletrhu pořídila. Nevěděla jsem,co dřív, jak to vše vonělo a lákalo. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)