Elnino: NYX, Clinique a Rimmel

Ahojky všem :)

Dnešní článek bude mix recenzí produktů, které mi na vyzkoušení zaslal eshop Elnino. Klikejte pouze na vlastní nebezpečí, protože hlavně teď před Vánoci je tam opravdu spousta lákadel. Sama jsem tam strávila celkem dost času a věřte, že je z čeho vybírat. V klidu si tam můžete prohlédnout i produkty, které nejsou dostupné v drogeriích a za příznivé ceny. Které produkty jsem si vybrala a jak jsem s nimi spokojená, se dozvíte v článku :)



Paletka NYX Love In Paris Eyeshadow, odstín 01 A La Mode (216 Kč, koupíte ZDE)

Paletka od NYX mě už dlouho lákala, a když jsem viděla tuto barevnou kombinaci, neodolala jsem. A přesně jak jsem předpokládala, paletka se hned stala mým velkým oblíbencem. Barevné složení paletky je totiž poskládané jako přímo pro mě. Šedé odstíny v kombinaci s hnědými a i výraznými, je přesně podle mého gusta. V paletce jsou stíny se shimmerem, ale i matné, což preferuji. Paletka je v černém plastovém obalu, je ale bytelná a každodenní používání na ní zatím není vůbec znát. V balení je přiložen malý aplikátor, který ale nepoužívám, takže ho využiji. Zrcátko v paletce není, ale to také nepostrádám. Líbí se mi detail otevírání, na kterém je mašlička. Stíny jako také se nanáší dobře, trošku práší, ale pokud použiji primer nebo jumbo tužku, tak prášivé nejsou. A právě s kombinací s jumbo tužkou v odstínu Milk také od značky NYX se mi se stíny pracuje naprosto parádně. Bílá tužka totiž skvěle zvýrazní stín a zároveň slouží jako báze a stíny tak déle vydrží. Pigmentace je průměrná, rozhodně nečekejte, že přejete po paletce a stíny vás ohromí, ale v pohodě se s nimi nalíčit dá. Stíny se krásně rozmazávají (blendí), takže je paletka vhodná i pro začátečníky. Krásně se naučíte rozmazávat přechody mezi stíny. Bohužel bez báze mi stíny nevydrží celý den, přibližně 6 - 8 hodin. Běžnou pracovní dobu semnou dají jen tak tak, musím tedy používat bázi. Nejčastěji právě již zmiňovanou jumbo tužku. S tou mi stíny vydrží až do večera, nejsou slité a stále mají intenzivní barvu. Pokud jste milovnice paletek a už vám jich pod rukama pár prošlo, nevím, jestli tato bude ta pravá pro vás. Určitě byste čekaly větší pigmentaci. Na běžné denní nošení, rychlé nalíčení a pro naučení se stínovat je ale paletka perfektní. Já ji používám skoro každý den a líčení mi zabere opravdu chvilku a výsledek se mi líbí. Díky barevné kombinaci můžete vytvořit líčení přirozenější, můžete ale i trošku přitvrdit černým odstínem. I vzhledem k ceně je to podle mě parádní paletka, která neurazí.



Detail mašličky :)



A jednotlivé odstíny 




Mé běžné denní líčení. Přes celé víčko matný šedý a ve vnějším koutku trošku přitvrdím černým matným. Vnitřní koutek oka vystínuji bílým. A líčení je hotové během tří minut. Občas pro oživení použiji šedý stín se shimmerem nebo ten zlato-měděný.





Mýdlo Clinique Facial Soap Oily Skin mastná a velmi mastná pleť 100g (334 Kč, koupíte ZDE)

A teď se trošku stydím, protože jsem z pečující kosmetiky od Clinique zatím žádný produkt nezkoušela.  Popravdě jsem z toho měla trošku strach, protože mi přijde, že vám Clinique sedne naprosto parádně nebo už ho nebudete chtít vidět. Alespoň tak mi to přišlo z recenzí, co jsem občas přečetla. Takže se konala moje premiéra. Vybrala jsem si pleťové mýdlo pro mastnou pleť. Mýdlo zkouším tři měsíce skoro každý den (pravidelné a poctivě čistění pleti mi stále dělá problém) a ještě mi zbyla více než čtvrtka, takže investice není zase tak velká. Mýdlo je bez parfemace a to oceňuji, protože produkty na pleť mám raději bez vůně. Používám ho 2x denně, ráno při rychlém čištění a samozřejmě večer. Večer čistím pleť důkladněji a na pomoc si beru čistící houbičku Ebelin. Mýdlo napěním a pak pomocí houbičky krouživými pohyby čistím pleť. Zároveň tak i pleť masíruju. Mýdlo je příjemné, mé pleti sedlo dobře, nezaznamenala jsem pálení ani nějaké podráždění nebo tak. Naopak. Pleť jsem měla krásně vyčištěnou, promasírovanou, hebkou, odpočatou a svěží. Hlavně po ránu, to byla potřeba :) Jak na denní tak večerní péči se mi mýdlo osvědčilo skvěle.  Mýdlo pleť hezky zmatní, nevysušuje, ale je potřeba mazat. Nekonalo se ale nic, za co bych mýdlo nutně potřebovala znovu. Bylo dobré to ano, oblíbila jsem si ho, ale příště bych ráda zkusila zase něco jiného. Pro mastnější pleť ale příjemná volba a nemělo by vás zklamat.








Rtěnka Rimmel London Lasting Finish by Kate odstín 20 (90 Kč, koupíte ZDE).

A nakonec tu mám slavnou dlouhodržící rtěnku od Kate. Na tu jsem se už dlouho chystala, protože jsem slyšela jenom chválu. Nevím, jak je to možné, ale mně rtěnky samy o sobě prostě moc dlouho nevydrží, takže na sliby o dlouhé výdrži moc nedávám. Vybrala jsem odstín č. 20, o kterém jsem věděla, že bude výrazný, ale na mé běžné denní nošení je to až příliš. Je to sytá, hodně vyzývavá růžová s nádechem do fuchsiové. Jestli rády nosíte růžovou, ale takovou tu vyzývavou, tak toto bude určitě odstín přímo pro vás. Rtěnka je hodně pigmentovaná a má krémovou texturu, nanáší se dobře a nevysušuje. Jenom si dávejte pozor při nošení, protože je opravdu hodně pigmentovaná, tak se mi občas stalo, že se trošku rozmazala. Nejsem ale na tak výrazné a pigmentované odstíny zvyklá, tak jsem pak použila metodu s otisknutím do papírového kapesníčku a rtěnka už držela na svém místě. A co se týče výdrže, musím potvrdit, že vydrží o něco déle, než jsem zvyklá, ale aby vydržela třeba celý den, to určitě ne. A v rychlosti ještě k obalu, který musím také chválit. Rtěnka má klasický černý obal a na zkoseném víčku je logo Kate, takže v jednoduchosti je krása. Číslo odstínu je zespoda rtěnky. Se rtěnkou jsem byla moc spokojená, ale jak už jsem psala, nějak jsem špatně vybrala odstín a pro mě na běžné nošení příliš výrazný. Určitě se ale podívám po nějakém přirozenějším, protože vlastnosti jsou vzhledem k ceně na drogérku opravdu skvělé.





A co závěrem? Z paletky se stal můj velký oblíbenec a to natolik, že jsem se u jednoho stínu už podívala na dno. Tou rozhodně chybu neuděláte. Z vlastností rtěnky jsem byla také mile překvapena, ale bohužel jsem nevybrala ten správný odstín vhodný pro mě. Mýdlo mohu doporučit, pro mastnou pleť je to dobrá volba, ale ráda půjdu zase o kousek dál a vyzkouším něco nového.

Všechny produkty můžete koupit na webu Elnino a tímto samozřejmě děkuji PR za poskytnutí produktů k recenzi.

MÁTE S NĚKTERÝM PRODUKTEM ZKUŠENOST? VYHOVOVAL VÁM?

14 komentářů:

  1. Paletka má moc hezké odstíny a rtěnka taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tá paletka vyzerá super a ten rúž, ta farba je neodolatelna. Idem si ho hneď pozrieť aj ja

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat
  3. rúž mám a je skvelý! aj paletka má krásne odtiene, a tá mašlička je roztomilosť :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nyx paletka je krásná. Já mám NYX moc ráda. Poslední dobou jsem zamilovaná do jejich gelových linek. Mám modré Cobalt Blue :-)

    The World Of Makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ufff ... naštěstí linky moc často nepoužívám, jinak bych měla velké nutkání je vyzkoušet :))

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí odstín rtěnky! Od Clinique jsem zatím neměla možnost nic vyzkoušet,ale moc ráda bych to napravila,akorát strach, že za tu cenu mi ten produkt nesedne je velký :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jedině vyzkoušet takové ty miniaturky, které prodávají v sadách :))

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. to jsem ráda :) budu ráda, když mi pak dáš vědět, jestli jsi spokojená :))

      Vymazat
  7. Paletka se mi odstinove moc libi. :) rtenka se mi moc libi.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)