"Nedělní lakování" - hravě s Avonem

Ahoj všichni :)

To jsem zase po dlouhé době listovala katalogem od Avonu a nedopadlo to vůbec dobře :) Naštěstí mě nic až tak nezaujalo, ale ty laky. To už je prostě nějaká závislost nebo si nedokážu vysvětlit, proč jsem si objednala další laky, který vůbec ale vůbec nepotřebuji. A dokonce jsem si koupila i odstín, který bych si jen tak nevybrala. Ale udělala jsem dobře, protože tak krásný kousek musíte vidět :)



Modré laky moc často nenosím a ani je moc nevyhledávám, ale když jsem v katalogu zahlédla matný tmavě modrý, řekla jsem si - proč ne? A udělala jsem dobře, protože ten odstín je prostě úžasný. Ze začátku jsem teda byla trošku vyděšená, protože odstín Inky Blue v lahvičce vypadal jako fialový a říkala jsem, kde se tedy ukrývá ta modrá. Naštěstí při lakování se ukázala ta pravá krása modré. Odstín mi připomíná nepředvídatelnou tajemnou modrou oblohu s nádechem do fialova. Se štětečkem se mi pracovalo dobře, lakovala jsem ve dvou vrstvách, které stačily k plnému krytí a zaschlé byly celkem rychle. Lak je opravdu matný, jak slibuje. Jen dá trošku práci ho precizně lakovat, aby nebyly vidět tahy. To se mi zrovna moc nepovedlo, ale dá se to tréninkem vypilovat. Já jsem stejně dostala chuť vyzkoušet, jak bude lak vypadat s top coatem, tak mi to nevadilo. A s top coatem? Woow. Teprve pak vynikla pravá tvář tohoto odstínu. Top coat zvýraznil tu krásně tmavou barvu a z odstínu vytáhl shimmer, který dodal odstínu to pravé kouzlo. A to je přesně podle mého gusta. Jestli máte rády modré odstíny, tak tento rozhodně musíte mít.

Protože jsem se ho jen tak nechtěla vzdát a odlakovávat se mi prostě nechtěl, rozhodla jsem se ho trošičku okořenit pomocí efektových laků, také od Avonu. Nemohla jsem se rozhodnout mezi odstíny, tak jsem nakonec lakovala oba. Efektový lak v odstínu Perfect Purple obsahuje krásné fialové šestiúhelníky, které mají různé odstíny fialové a různé velikosti. Aby to nebyla taková nuda, tak jsou v laku ještě šedavé šestiúhelníky. Lak s názvem Delicate Pink je na tom stejně, glitry jsou ale růžové a bílé. Oba se lakovaly dobře, protože nabraly dostatečné množství glitrů a nebylo potřeba lak zbytečně vrstvit. Pro oživení manikúry skvělí pomocníci. Odlakovávala jsem bez problémů, sice to šlo o trošku hůře, ale s glitry jsem totiž vůbec nešetřila :))

Laky najdete v katalozích Avonu, já je kupovala kolem 80 Kč, ale už si přesně nepamatuji. Ten modrý rozhodně musíte mít a efektové laky nejsou k zahození. A já už raději nebudu katalogů ani koukat :)

 JAK SE VÁM TYTO LAKY LÍBÍ? CO ŘÍKÁTE NA TEN MODRÝ? :)


 






S top coatem 





A s efektovými laky 

Odstín Perfect Purple 


Odstín Delicate Pink





12 komentářů:

  1. mne sa viac paci v matnom prevedeni ako s top coatom. ale je fakt krasny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten matný lak vypadá dokonale! Chtěla bych tvoje nehty, máš je krásné :))


    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je nádhera ve všech kombinacích, které jsi použila. A Tvé nehty jsou fakt nádhera, až by člověk řekl, jestli nejsou umělé ;)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdysi bývaly a teď se za to stydím :D ale vyzkoušet gelovky jsem prostě musela :)
      a děkuji moc :))

      Vymazat
  4. Matny vypada skvele. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. s tím topcoatem je to naprosto neuvěřitelná proměna...ale krása ve všech variantách

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný nehty :) Já si naposledy objednala z katalogu 2 laky ze třpytivé kolekce (2 už mám) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mám tento top coat ,ale pastelový. Je krásny ,len ide zle dole z nechtov :).
    Vianočné líčenie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)