Fructis: nová řada Grow Strong

Zdravím všechny čtenářky :)

Doufám, že si užíváte sněhu :) U nás už také pár vloček padá a já bych nejraději šla postavit Olafa :) Protože tu mám ale spoustu restů v podobě rozepsaných recenzí, pustila jsem se do psaní. Koncem listopadu byla na trh uvedena nová řada od Garnier a to Fructis Grow Strong. 

Tato řada slibuje silnější a odolnější vlasy a to kdo by si také vlasy nepřál, že? Já jsem s vlasovou kosmetikou Fructis spokojená a z drogerie patří k mým oblíbeným, proto jsem na Grow Strong byla hodně zvědavá. A jak dopadla, se dočtete v recenzi.



Garnier Fructis Grow Strong posilující šampon 250ml 
Slibuje, že od prvního použití budou vlasy více než 10x odolnější od kořínků, vypadají obnovenější a zářící zdravím. Toho si teda vědoma nejsem, protože jsem silnější a odolnější vlasy nezaznamenala. S šamponem ale byly mé vlasy moc spokojené. Nemastily se rychleji, než normálně a dokonce jsem mohla umývat o jeden den déle, než jsem zvyklá. Vlasy i bez použití kondicionéru byly hebké, jemné, poddajné a příjemné na dotek. Mám problém s objemem a většinou hned druhý den mám vlasy splihlé, děj se co děj a s tímto šamponem to nebylo tak hrozné, jak obvykle. K Fructis samozřejmě neodmyslitelně patří typická vůně a ani tato řada ovocnou vůní nepostrádá. Vlasy hezky provoní, dokonce jemně voní i druhý den. Ohledně toho, že by vlasy měly být odolnější proti lámavosti, bohužel nemohu moc posoudit, protože jsem nezaznamenala žádnou změnu. Ani k lepšímu, ani k horšímu a to jsem šampon používala přes měsíc. Společně semnou šampon testoval i přítel, který byl s šamponem opravdu spokojený a už mám za úkol sehnat další. Má vlasy s tendencí vypadávat a díky tomuto šamponu je měl hrubší na dotek, přesto poddajné a opravdu silnější. Za nás tedy ano a rozhodně patří k těm povedenějším od Fructis. V oblíbenosti se hned po variantě Densify umístil na druhé příčce.


Garnier Fructis Grow Strong posilující balzám 200ml 
Balzámy od Fructis mi přijdou hodně podobné, ne-li stejné. Mezi variantou Goodbye Damage, Densify a Grow Strong jsem žádné rozdíly nezaznamenala. Po použití se vlasy rozčesávaly snadno, byly hebké a jemné. Vlasy nebyly zatížené a samozřejmě vlasy provoněl ovocnou vůní. Pokud máte balzámy od Fructis rády, tuto variantu zkuste vyzkoušet.


Garnier Fructis Grow Strong posilující maska 300ml 
A u masek je to stejné jako u balzámů. Taky mezi nimi nezaznamenávám nějaké větší rozdíly, snad jenom ve vůní. Některé jsou více parfemovanější, ale vlastnosti mi přijdou totožné. Oproti balzámu má o trošku výraznější vůni, takže vlasy opravdu krásně provoní. Maska vlasy hezky vyživila, ale nezatížila. Dodala vlasům hebkost, lesk a přijde mi, že na pohled vlasy působí zdravěji. Masku používám jednou týdně a nechávám ji působit asi deset minut. Když jsem fotila balzám, tak jsem ho pak někam založila a masku jsem používala jako balzám, jenom jsem ji nechala působit asi tři minutky. Vydrží hodně dlouho, protože stačí jenom malé množství, takže se nemusíte bát, že ji hned spotřebujete. Já jsem předchozí masku Densify měla skoro půl roku. Jestli nemáte na masky nějaké vysoké nároky, tuto určitě vyzkoušejte.

V sortimentu je ještě sérum Force Ultime, které jsem zatím použila jenom dvakrát. Na séra nejsem zvyklá, proto na něj vždycky zapomenu, ale už ho mám připravené u hřebenu, takže si ho vždy po umytí připomenu. Samozřejmě dám pak vědět, protože jsem sama dost zvědavá.


Celkově jsem s řadou Grow Strong spokojená a šampon budu kupovat opakovaně. Balzám s maskou mi také sedly, ale spíš to vyřeším svým obvyklým způsobem - sáhnu po té variantě, na kterou budu mít zrovna náladu. Ráda taky balzámy střídám, takže jednou sáhnu po oranžovém (Goodbye Damage) a pak po růžovém (Densify). A jak už jsem psala u masky, pokud nejste na vlasovou péči až tak náročné, tuto řadu určitě v drogerii okoukněte. A že tu tmavě mintovou barvu asi jen tak nepřehlédnete :) 


JAK VÁS TATO ŘADA ZAUJALA? UŽ JSTE JI ZKOUŠELY? 
A TAKY VÁM PŘIJDOU BALZÁMY A MASKY FRUCTIS Z RŮZNÝCH ŘAD TOTOŽNÉ?



Šampon 





Balzám





Maska
 




A sérum, o kterém budu psát příště :)


Děkuji PR zastoupení Garnier za poskytnutí řady Grow Strong k recenzi. 

21 komentářů:

  1. Já jsem měla od této značky snad jen jednou šampon na vlasy jinak vůbec nic :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z tejto rady mám masku na vlasy, ale ešte som ju neskúšala! Ale naozaj super vonia:)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway, dúfam, že sa zapojíš:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. budu ráda, když mi pak dáš vědět, jak ti maska vyhovuje :))

      Vymazat
  3. ja som si tuto radu vsimla v obchodoch len pred 2 tyzdnami ale hned som si kupila sampon a som velmi spokojna. je fakt pravda ze vlasy su po nom take tvrdsie, ale zaroven poddajne a okrem toho som ostala v pozitivnom soku, ze mi zmastneli pomalsie, pretoze inokedy mam vlasy do druheho dna mastne a teraz to bolo asi o pol dna predlzene! takze som velmi spokojna, este sa zamyslam nad maskou a asi ju vyskusam po tvojej recenzii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda :)) přítel je právě moc spokojen a to nesnese všechno a je celkej náročnej :D

      Vymazat
  4. Této řady jem si ještě nevšimla, takže děkuju za tip :) Rozhodně vyzkouším :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Od Garnier jsem ještě žádný šampon neměla, mám jiné oblíbence, ale docela mě to zaujalo :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jaký je tůvj oblíbený? ráda se nechám inspirovat :D

      Vymazat
  6. Tuhle řadu jsem ještě ani nezaregistrovala, ale aspoň po tom šamponu a balzámu na vyzkoušení sáhnu:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jeste jsem ji snad nevidela, ale az budu potrebovat novy sampon, mrknu po Garnier.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  8. mně se moc líbí ten obal, ale z těchto "levnějších" vlasových produktů už sahám jen po těch od L'Oréal, vážně se mi za celou dobu používání moc osvědčily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. momentálně zkouším ten nový od Elseve a jsem moc spokojená :))

      Vymazat
  9. Jé, zajímavý článek :) Vyzkouším :)
    Ginger

    OdpovědětVymazat
  10. Já si nedávno koupila tu žlutou řadu,ted nevim jak se jmenuje :D ale po tehle jsem taky pokukovala ale nejak se mi nelibila vune,nevim proc,pritom mi nikdy zadna nevadila :D ...ale asi po tehle silene zelene sahnu priste,diky za radu a tesim se na recenzi toho sera,jsem zvedava,protoze nad tim premyslim asi nejvic :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)